Jeremy Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Iste, kaldt vann, kakao, kaffe (forskjellige typer), saft, pepsi og cola. Vinneren er jo selvfølgelig kald mokka-kaffe med knust is 8) , smaker godt og hjelper mot trøtte øyne. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 hustler energizer? hva F. er det? potens middel? Hvis du leser litt i tråden før du svarer, så forklares det av meg og Zephy at det er en energydrink-ting fra estland, som er bedre enn redbull.... Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Kaffi i bøttevis. Hadde vært morsomt å integrert kaffitrakteren i kabinettet :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 pepsi twist light, cola light lemon, 7up light, og Jada (pulverdrikk) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Coca Cola, vann, og iskaffe. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Fanta. Omtrent eneste brusen som ikke blir vond når den er varm. (Merk, cola er strake motsetningen) Lenke til kommentar
Klassefest Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Herregud vann er jo best, på lan spiser man lite, og når man drikker ting er det brus og øl. disse er vanndrivende- noe som får deg til å dehydrere. og du kan bli svimmel og død. derfor 1. Vann 2. kjøttsuppekraft 3. hermetisk ert-lake 4. Kenguru urin 5. tran 6. Saltvann 7. Rød grapefrukt juice Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Vann fra springen etter 4 kasser cola! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 AHA, foreldra mine skal til Sverige, og da skal jeg sende med dem mye penger så de kan handle mange brett med Cola-bokser!! Perfekt for LAN'et om to uker... Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Husets Pepsi-max light lemon m/vanilje smak :smile: Lenke til kommentar
miCro Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 AHA, foreldra mine skal til Sverige, og da skal jeg sende med dem mye penger så de kan handle mange brett med Cola-bokser!! Perfekt for LAN'et om to uker... Det er jo veldig mange tilbud på brett med Cola for tiden (i hjemlandet). Ikke helt Sverige priser, men nesten.... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Har sett de, men blir skuffet når det blir 24 kr ekstra i pant... Altså 125 kr... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 drikker ikke så mye foran pc men det går helst i coca cola og orginal fanta men jeg har hørt at d blir selt redbull i norge, hvor selger dei det(shell statoil kiwi e.l.), må ha koffein, cola holder ikke mål når det kommer til koffeinmengden Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Har sett de, men blir skuffet når det blir 24 kr ekstra i pant... Altså 125 kr... Vet. Føler meg like snytt hver gang. For i starten er man helt i hodet, men så nevner de den stygge panten så bli man helt .... (Noen ganger må man bare ty til gremlins for å utrykke sim frustrasjon! ) Lenke til kommentar
paradox Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Har sett de, men blir skuffet når det blir 24 kr ekstra i pant... Altså 125 kr... Igår kjøpte jeg en 24pk med cola bokser til 79kr +pant. Det var på Rimi! Dvs totalt 103 kr, og om jeg panter boksene blir det straks ganske billig. :smile: Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Ja det er sant... Har ikke funnet noen plasser som er så billige jeg... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Ja det er sant...Har ikke funnet noen plasser som er så billige jeg... han sa Rimi. Det er sikkert samme tilbud over hele landet , så da kan du jo bare dra på Rimi du å. Jeg vet det er Rimi ikke så langt unna deg. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 1: Kaffe 2: Coca Cola 3: Vann 4: Melk 5: Øl/Pils EDIT: Pils hopper opp og ned på lista etter humør Lenke til kommentar
SoW Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Har sett de, men blir skuffet når det blir 24 kr ekstra i pant... Altså 125 kr... Hmm.. Vet ikke hvordan prisene er ved grensa der dere bor, men jeg betalte 119Svenske kroner for 24bokser ink. pant.. Mens det i Norge koster 123NOK for 24bokser ink. pant.. Du får jo ikke igjen panten (50øre) på svenske bokser.. Mens du får igjen panten (1kr) på norske bokser.. Så vidt jeg vet da, så blir det jo billigere å kjøpe bokser i norge.. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Ja det er sant...Har ikke funnet noen plasser som er så billige jeg... han sa Rimi. Det er sikkert samme tilbud over hele landet , så da kan du jo bare dra på Rimi du å. Jeg vet det er Rimi ikke så langt unna deg. hvor hvor hvor??? Vet ikke om noen jeg... :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå