Gå til innhold

Beste LAN drikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Red Kick er det villeste jeg har drukket på LAN. Pulver som du må kjøpe fra Sverige(for masse koffein=dop), som du blander ut med vann. det skal være noe sånn som 1:10...

Vi blandet 1:3... :roll:

Det blei til at 5-6 overtrøtte nerder plutselig klikket tulling og så ut som om dem hadde røyka sokkene sine...

Men Coca-Cola er jo standard drikk da

Lenke til kommentar
Red Kick er det villeste jeg har drukket på LAN. Pulver som du må kjøpe fra Sverige(for masse koffein=dop), som du blander ut med vann. det skal være noe sånn som 1:10...

Det blei til at 5-6 overtrøtte nerder plutselig klikket tulling og så ut som om dem hadde røyka sokkene sine...

En hyggelig opplevelse antar jeg. :lol::lol:

Lenke til kommentar

Når man røyker sokka sine blir man sløv da. :lol:

Forøvrig drikker jeg alt av brus med koffein i på LAN. Må til...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

det eneste som holder meg våken med battery, red bull ol.

er det JÆÆVLIGE smaken!!

jeg sitter i minst 5sek og lager ville tran tryner!!

det smaker jo pyton!! huff, klart ingen klarer å sove når de har en slik smak i munnen!

Lenke til kommentar

så tøft denne posten er tilbake da må jeg bare si at den ultimate LAN drikken er Hustler :woot: kjøpte den i estland da jeg var der for en liten stund siden. Det er en form for energidrikk men den er en del kraftigere en de som selges i norge :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...