sjefen_ Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Cola er saker. Men av enellerannen merkelig grunn går jeg ofte tom for cola, men har stort sett alltid nok øl/rusbrus på lager. Smirnof ice er trolig den beste rusbrusen, den smaker bare brus......(litt farlig) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 * Melk og Oboy. * Cola Light Lemon! * kondensfjerner (hender jeg glemmer meg bort, og den står jo der alltid så...) Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 COLA! Men det er seff bare glasscola og boks det går an å drikke store mengder av.. Må ha en annen brus ved siden av hvis jeg skal drikke masse 1,5 liters cola.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Cola er uten tvil beste LAN drikk Lenke til kommentar
Azton Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Cola slår jo aldri feil da .. men syntes den bør drikkes fra glass eller så går kullsyra ut så fort, og da er den så daff :/ . Iste er også en grei drikk - Azton Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 1.Fanta Shokata (eller hva faen den heter) 2.Fanta Exotic 3.Vanilla Coke 4.Cola 5.Sjoko-melk ... 573.Pepsi Edit:Kanke huske jeg skrev "skitt".Hmmm..å ja sensur. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ok 1.Fanta 2.Solo 3.Mozell 4. Alle Andre Brustyper (ikke max, pluss eller light) 55. Pepsi Max 56. Cola 58.Max, pluss og light-brus. + Vanilla Coke Cola Light Lemon..Snart kommer vel "Coca Cola Light Vanlilla Pluss Lemon Max." Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 jeg liker husets appelsinbrus godt Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 man deler en sitron i to og presser ut all saften i et stort glass(som har ligget i fryseren på forhånd) med coca-cola...... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 kaffe og vann er jo også sikkre vinnere Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 hmm.. bawls flaska likner litt på et utstrekt kondom Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 hmm.. bawls flaska likner litt på et utstrekt kondom Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 blir ikke bawls litt dyr i lengden? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 blir ikke bawls litt dyr i lengden? den er dyr fra første dråpe Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 personlig synes jeg urin er veldig godt! det er tross alt det reneste man kan få i seg ellers liker jeg å grave etter vann i hagen, er jeg heldig finner jeg deilig myrvann! myr er et must! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 personlig synes jeg urin er veldig godt! det er tross alt det reneste man kan få i segellers liker jeg å grave etter vann i hagen, er jeg heldig finner jeg deilig myrvann! myr er et must! jaja det er hver sin smak jeg går fortsatt får cola selv om du ga meg noen uimotståelige forslag her nå. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Jaaaa..... litt av noen forslag... Liker pesonlig denne: personlig synes jeg urin er veldig godt! det er tross alt det reneste man kan få i segellers liker jeg å grave etter vann i hagen, er jeg heldig finner jeg deilig myrvann! myr er et must! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå