bjaa Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Cola er best, men jeg så no greier på tv om sukkersyke og annet dritt om Cola, men pytt pytt, Det er tross alt Cola Coca Cola :woooooooooooot: Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Det som frister meg mest når jeg sitter ved pc'n er en orginal fanta! :wink: Lenke til kommentar
Thomasen Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Yeye Cola er GODT men fordan pcen smakes altid FANTA Eksotic. Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Yeye Cola er GODT men fordan pcen smakes altid FANTA Eksotic. FANTA Eksotic? Hmm..Erru helt føkka i hue? Jeg syntes den smaker dritt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Cola[*]Battery/RedBull [*]Appelsinjuice [*]Vann [*]Øl Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Yeye Cola er GODT men fordan pcen smakes altid FANTA Eksotic. FANTA Eksotic? Hmm..Erru helt føkka i hue? Jeg syntes den smaker dritt! Minner meg om de gamle "tropiske" seigmennene som var for en tid tilbake... Lenke til kommentar
corcky Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Battery/redbull.. Vann Fanta orange Det er knall. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Cola[*]Battery/RedBull [*]Appelsinjuice [*]Vann [*]Øl Den er jo alltid en vinner... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Coca-Cola.. vent til 1 juni <.. Hva skjer 1 juni? (bortsett fra konfirmasjonen miiin!!! ) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Yeye Cola er GODT men fordan pcen smakes altid FANTA Eksotic. Det eneste fanta exotic er god for er som Blande vann! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Yeye Cola er GODT men fordan pcen smakes altid FANTA Eksotic. Det eneste fanta exotic er god for er som Blande vann! Er så J**** lei av fanta exotic at jeg holder på å spy hver eneste gang jeg drikker den...fukk for en drittbrus! Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 fanta exotic = Blendevann bare sukker og ananas. hater ananas Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 vann, vann og mere vann.. trallalala det er det sjønnaste eg vett vann, vann og mere vann. Det er og blir min store kjærlighet Jo noen liker kaffe og slaps og dårli øl, men spar meg for andre laster, jeg drikker vann med et brøl Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ved PC-en generelt: Coca-cola LAN: Bawls Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg synes ikke cola er så godt jeg..... Men jeg har en venn som blir slapp og asosial hvis han ikke får stødig tilførsel av cola utover kvelden, og da særlig på LAN... Selv sier han at "jeg er egentlig jævli' lei kokka nå ass..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå