Gå til innhold

Hacke Sparklan WLAN WX-6615M? Plis...

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er lei av faren min skal kontrollere og sjekke alt mulig jeg holder på med. Generelt er det pc-spilling... Han er en dominant, gretten, gammel tulling!

I huset har vi en:

SparkLan 802.11g WLAN SOHO Router

Model No.: WX-6615M

Greia er når jeg skriver: http://192.168.0.1 i Firefox kommer det opp en medling:

Nettstedet http://192.168.0.1 ber om et brukernavn og passord. Nettstedet sier: «NeedPassword»

Kan noen hjelpe meg å hakke skiten?! (default password er endret...)

Jeg vet dette er litt på kanten å spør om, men plis! :-(

Endret av Deutsche Virus Inc.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er greit at faren din har kontroll over sinn sønn.

Han ønsker ikke at du skal utsette deg selv for farer med at du kommer i kontakt med ukjente mennesker :)

-----

Dersom du ønsker dette er dette løsningen:

Prøv å skriv admin som brukernavn og admin som passord.

Fungerer ikke dette så er passordet endret noe jeg leste i første posten men greit å teste ;)

Så du kan jo prøve å installere en basic keylogger.

Hvis faren din skulle finne ut om dette så har ikke jeg noe med dette å gjøre!

Lenke til kommentar
Det er greit at faren din har kontroll over sinn sønn.

Han ønsker ikke at du skal utsette deg selv for farer med at du kommer i kontakt med ukjente mennesker :)

-----

Dersom du ønsker dette er dette løsningen:

Prøv å skriv admin som brukernavn og admin som passord.

Fungerer ikke dette så er passordet endret noe jeg leste i første posten men greit å teste ;)

Så du kan jo prøve å installere en basic keylogger.

Hvis faren din skulle finne ut om dette så har ikke jeg noe med dette å gjøre!

Jaujau... Det som er hovedproblemet er all EA spill blir blokkert etter 10-15 minutter...

Jeg er 14 år og er ikke særlig dum... Selvfølgelig er jeg ikke uforsiktig når det gjelder folk jeg aldri har møtt på ekte. (Jeg er ikke tilbakestående :p )

Lenke til kommentar

Hvis EA spillene blir blokkert, har du sjekket om anti-virus/firewall blokkerer dem?

Hvis du har vista har du prøvd å starte spillene som administrator?

Hvis du har prøvd alt dette så ta et ord med din far og si at spillene dine blir blokkert. Så skal vi fikse det :)

Lenke til kommentar
Hvis du har prøvd alt dette så ta et ord med din far og si at spillene dine blir blokkert. Så skal vi fikse det :)

Firewallen min og anti-virus programmet har tillat, tillat, tillat når det gjelder EA. Faren min har jo blokka EA for han syns ikke noe om pc-spilling i det hele tatt. Foreks. han har ikke blokka Steam, han aner ikke hva det er. Men har bare sett utpå coverne på spillene og sett, EA games. Sperrefunksjonen på ruteren viser hvilken port EA bruker, og han har blokka den... Jeg orker bare ikke å bli kommandert over på den måten xD ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...