Jarbra Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Heisann Trenger litt hjelp. Hva slags vifter bør jeg bruke i et Sunbeam Acryl tower med tanke på støy og ytelse. Støyen er ikke det viktigste, men jeg vil helst ikke bruke hørselværn. Venter i spenning. På forhånd takk Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Det er vel penest å bruke sunbeam vifter også tenker jeg, og de ligger på ca 30db. Det er levelig med et par slike. Lenke til kommentar
WackUmm Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 har 3 sunbeam vifter i min pc, 2 av dem blåser ut 1 inn og jeg skal fortelle deg att jeg angrer som bare, d bråker så innmari (får ik sove med pc'n på) :wink: Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Aldri skjønt hvorfor folk skal ha så mange kabinett-vifter, men så har jo jeg vannkjøling da. Lenke til kommentar
WackUmm Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 har til sammens 6 vifter, helt unødvendigt men så trenger jeg go gjennom strømming i lufta da, skulle heller kjøpt Papst (vannkjøling kommer før sommern i pc'n) men har man acryl tower så har er d ikke like fint me papst som med sunbeam med 4 neon grønne leds da. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Du kan jo kjøpe noen av de gjennomsiktige uv viftene de har på microplex Og da montere Zalman spenningsregulator på de viss de støyer for mye Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 hmmm....når jeg tenker meg om, vil jeg nok holde støyen under rimlighetens grenser .... pcèn min står på 24/7, og man skal gjerne få en god natts søvn også. Huff.....det hørtes ut som en tannpastareklame :oops: Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Kunne overlevd med en viftestyring. Har platinum lydkort, så det er litt mangel på cd-romsplasser .... men hva med den "nye" Rheobus ellerno som passer i diskettplassen ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå