super)Bobo Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 ... var ikke i drift for tiden, så jeg spør like godt "publikum" :] Jeg har en AMD thunderbird 1,2GHz prosessor som bråker som bare juling (viften bråker da...) Viften er en billig Cooler Master-sak. Etter noen mnder er jeg litt lei alt dette bråket. Hvilken stillegående godt-nok-kjølende vifte bør jeg investere i? På forhånd takk Lenke til kommentar
mcper Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: On 2002-01-22 13:38, super)Bobo skrev:Hvilken stillegående godt-nok-kjølende vifte bør jeg investere i? tja, zalman sin 5005-cu er jo slett ikkje så verst. Burde kjøle rikelig bra nok til din cpu sjølv med vifta på lavaste rpm (20db). Einaste problemet er jo at du må ha eit hovedkort med fire hol rundt cpu-socketen for å få den fast. Dessuten er den jo ikkje så altfor dyr... per Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Har selv kjøpt Taisol CGK760. Kjøler bra, uten jetfly bråk. Er faktisk ganske støyfri når jeg tenker meg om... Anbefales. Men hvis du vil ha litt mere tekniske svar, bør du kanskje oppsøke overklokkingsforumet. Der har folka peiling (mesteparten av dem i alle fall) Lykke til Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 HAHA!!!! Om du kjøper TaiSol, så ta med en annen Papst 60x60x25mm vifte. TaiSol org. vifte bråker som et helv**te. J*velig høyfrekvent lyd. Dårlig kvalitet. (Liger i navnet, TAISOL... Tai... get it ) Ribba er forsåvid god nåkk, men du er bedre tjent med en Alpha 8042 eller.no m/80x80x25mm Papst 12/19 db vifte på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå