Dynejonas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sånn jeg ser det er det taperne av 16. mai som feirer 17. mai. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 De som ikke blir invitert på grøftefyll og er dårlige dagen etter? Du kan syns hva du vil, jeg har i hvertfall takka nei til to fester for å være opplagt på 17.mai. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Ja, jeg skjønte ikke den jeg heller. Mener du at bare fordi vi ikke er ute og drikker oss sanseløse på 16. mai så er vi tapere og tar til takke med 17? Nei. du får mene hva du vil selv. Jeg har ikke tenkt meg ut 16 mai. da skal jeg bruke tiden til å lage musikk, ikke noe er som å lage skikkelig norsk musikk med god gammeldags patriotisk følelse. kanskje jeg må lage noe på 17 mai også. Endret 15. mai 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Colb Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 JEg tror han snakker om 16. mai 1811 da spania, portugal og england banker franskmennene i Slaget ved Albuera" hvorfor de da feirer 17. mai vet jeg dog ikke. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg spøka med dere ut på nattekvisten. Det er ikke min virkelige mening om 17. mai. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg skal ligge inne og være fyllesjuk. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg spøka med dere ut på nattekvisten. Det er ikke min virkelige mening om 17. mai. Jepp jeg merka at jeg over analyserte litt også XD. Fader jeg fikk jo sånn ny 17 mai sløyfe av muttern. den var drit kul, med bilde av de tre kongene på. Kommer til å bli stilig å ha den på i morgen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Var i Slottsparken i går ettermiddag, og det var strålende sol og fullt av mennesker. NRK drev allerede og satte opp sperringer og kameraheiser(?) og slike ting. Synd de har "nedgradert" værmeldingen til lett skyet, men det kan likevel bli en flott dag Ah, nasjonalismen lenge leve ;p Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Se tog, lunch med venner og slappe av. Endret 16. mai 2009 av thrice Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Jeg skal mest sannsynlige sove, slappe av, kanskje sette meg på terassen med ei øl hvis været er fint. Skal i vertfall ikke i russtoget selv om jeg er russ, det er alltid så forbanna dårlig at jeg orker ikke. Dagen skal vel først og fremst bedrives til å hoste og harke og forsette halsbetennelsen jeg har pådratt meg og tenke på at eksamen nærmer seg! Yey Edit: Skal forresten spise ein feit frokost hvis jeg klarer å stappe den ned i kjeften. Endret 16. mai 2009 av Vielleicht Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg spøka med dere ut på nattekvisten. Det er ikke min virkelige mening om 17. mai. Jeg var ment å si noe nå, men får la være.. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg skal... jobbe. Jaja, sånn er livet Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg jobbet tre 17 mai på rad. Urk. Lenke til kommentar
cheerful Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg skal prøve å komme meg tidlig til køys for å stå tidlig opp i morgen. Drar på stort frokost / lunsjbesøk med herlig koldbordt i morgen, rundt 11-tiden. Det skal bli kos og det skal bli mye god mat. Så det blir nok mat og prat der i et par timer, så drar jeg hjem igjen for å slappe av et par timer og dermed bærer det i nytt besøk som inkluderer rømmegrøt og pølser. Ønsker dere en fin 17-mai feiring! En lurings: Har svenskene 17. Mai? Lenke til kommentar
marvol Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, Sverige har, som alle andre, 17. mai, ingen grunn til å ekskludere denne dagen, bare fordi det er Norges nasjonaldag! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 De har en flaggdag eller noe, men hvis du ser et flagg på den dagen er du heldig. Lenke til kommentar
cheerful Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, Sverige har, som alle andre, 17. mai, ingen grunn til å ekskludere denne dagen, bare fordi det er Norges nasjonaldag! Yes, yes Lenke til kommentar
marvol Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Yippi! Vinner jeg noe? Jeg skal spise is Også skal jeg jobbe fra klokken 1700.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå