Gå til innhold

17.Mai! Hva er dine planer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg skjønte ikke den jeg heller. Mener du at bare fordi vi ikke er ute og drikker oss sanseløse på 16. mai så er vi tapere og tar til takke med 17?

Nei. du får mene hva du vil selv. Jeg har ikke tenkt meg ut 16 mai. da skal jeg bruke tiden til å lage musikk, ikke noe er som å lage skikkelig norsk musikk med god gammeldags patriotisk følelse. kanskje jeg må lage noe på 17 mai også.

Endret av Perrern
Lenke til kommentar
Jeg spøka med dere ut på nattekvisten. Det er ikke min virkelige mening om 17. mai.

Jepp :p jeg merka at jeg over analyserte litt også XD.

Fader jeg fikk jo sånn ny 17 mai sløyfe av muttern. den var drit kul, med bilde av de tre kongene på. Kommer til å bli stilig å ha den på i morgen.

Lenke til kommentar

Var i Slottsparken i går ettermiddag, og det var strålende sol og fullt av mennesker. NRK drev allerede og satte opp sperringer og kameraheiser(?) og slike ting.

Synd de har "nedgradert" værmeldingen til lett skyet, men det kan likevel bli en flott dag :)

Ah, nasjonalismen lenge leve ;p

Lenke til kommentar

Jeg skal mest sannsynlige sove, slappe av, kanskje sette meg på terassen med ei øl hvis været er fint. Skal i vertfall ikke i russtoget selv om jeg er russ, det er alltid så forbanna dårlig at jeg orker ikke. Dagen skal vel først og fremst bedrives til å hoste og harke og forsette halsbetennelsen jeg har pådratt meg og tenke på at eksamen nærmer seg! Yey :D

Edit: Skal forresten spise ein feit frokost hvis jeg klarer å stappe den ned i kjeften.

Endret av Vielleicht
Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å komme meg tidlig til køys for å stå tidlig opp i morgen.

Drar på stort frokost / lunsjbesøk med herlig koldbordt i morgen, rundt 11-tiden.

Det skal bli kos og det skal bli mye god mat.

Så det blir nok mat og prat der i et par timer, så drar jeg hjem igjen for å slappe av et par timer og dermed bærer det i nytt besøk som inkluderer rømmegrøt og pølser.

Ønsker dere en fin 17-mai feiring!

En lurings:

Har svenskene 17. Mai?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...