xersess Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Viss eg ikkje kommer opp i eksamen, og været ikkje blir verst, skal eg ligge ute i sola og overdøve musikken fra toget med min eiga musikk, medan eg koser meg med eit eller anna digg, som røyk. Edit: har forresten ein følelse av det blir ute i sola uansett om eg blir trekt opp til eksamen eller ikkje. Endret 13. mai 2009 av xersess Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 HJemme og nerde Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Skal ta på meg bunaden, min kjære og jeg går vel et eller annet sted og ser på et lokalt arrangement, deretter går vi på café/restaurant og spiser. Utover det blir det nok ikke så mye, da min kjære må lese til eksamen. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Aww, surt! Jeg jobba julaften og nyttårsaften, kjenner følelsen. Jeg skal ved nærmere ettertanke selvfølgelig se på mammas fjerdeklassinger klampe i tog mens de synger falskt. Også skal jeg delta i sekke- og eggeløp enda jeg er altfor stor for det og ta masse premier. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Mja, kanskje. Blir litt ekstra penger da Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Kommer hjem til Norge da, saa vil helst bare slappe av hjemme. Endret 14. mai 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Spise is. Om jeg er frisk nok skal jeg på tivoli. Hvis ikke sitter jeg bare hjemme. . . Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Blir vel å sove litt, og så kjøre nedover til sentrum for å se på toget. Har Is-penger. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tenker nok jeg stikker på byen i den nye bunaden min. Kanskje jeg møter noen kompiser eller noe. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Planen er å komme opp i matteeksamen til tirsdag (får vite det kl 9:00, om ti minutter) sånn at jeg får fredagen og mandagen fri. Siden jeg er russ blir det vel litt tull og tøys begge dagene kan jeg tenke meg. Edit: JA VI KOM OPP!!! LANGHELG Endret 14. mai 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg skal vel gå i barnetoget med min søster, og så gå i russetoget i ski. deretter drekke meg fra sans og samling, før jeg forhåpentligvis ender opp i min egen seng og drar på jobb 18. mai relativt redusert Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Bunad og stas =D (Deretter jobb, men det prater man ikke noe om). Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har eksamen dagen etter, så tankene vil nok være litt på den, men håper at jeg så godt jeg kan skal klare å frigjøre meg fra akkurat det, og bare nyte en herlig 17. mai sammen med gode venner i forhåpentligvis bra vær. Skal først og fremst en tur til sentrum (Trondheim) og få med meg toget og alt oppstyret der, og spise masse is såklart, og deretter finner vi oss vel en park og griller dersom været er bra nok til det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Grille. Uansett vær. Er det regn så blir det under markisa Og pilse selvsagt Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Planen er å sove lenge, for å så bli dratt med overalt. Så håper jeg for guds skyld at min kjære har fornuft nok til å ikke gå i russetoget. HATER Å STÅ Å SE PÅ TOG! Endret 14. mai 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Siden jeg er russ, så blir det vel noen pils og litt til væ! + Russetog seff. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Grille om det blir fint ver ute, kansje være med nevøen min på skolen en tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå