Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Treig maskin, Og bluescreen når jeg Defragmenterer!

Anbefalte innlegg

Hei ,i det siste halvåret har maskina mi vert ganske treig, den er ok til tides, men visst jeg skrur på mange program mens jeg foreksempel øverfører noe fra C: til en annen harddrive , knekker det, å jeg får bluescreen. og det freezer ofte i spill, men kommer på igjen etter 1-10 sekunder.

Samme skjer når jeg defragmenterer, når det er rundt 30% blir skjermen blå , men det skjer så fort at jeg aldri får med meg feilnummeret!

Jeg tror kanskje at harddisken min har blitt treig.

CPU bruk hopper også opp og ned hele tiden, ligger gjennomsnittlig på 40%!!!

Ad-aware, AVG, Spybot S&D , eller Avira finner ikke noen virus, jeg fant en trojaner nylig, men ingen forandring i raskheten etter den ble fjernet.

Hjelp meg!

GPU: Nvidia Geforce 8800 GTS

Prsor: AMD Athlon 64 x2 Dual core 4600+

Western digital 320GB Hardisk

2GB Ram

Asus M2N-SLI DELUXE hovedkort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skru av automatisk restart ved blåskjerm. Dette finner du i oppstartsalternativene under egenskaper for system. Det høres for meg ut som det er noe galt med maskinens harddisk. Prøv å finne et diagnoseprogram for harddisken din på produsentens hjemmeside, og kjør dette for å lete etter feil.

Endret av Pseudopod
Lenke til kommentar
Skru av automatisk restart ved blåskjerm. Dette finner du i oppstartsalternativene under egenskaper for system. Det høres for meg ut som det er noe galt med maskinens harddisk. Prøv å finne et diagnoseprogram for harddisken din på produsentens hjemmeside, og kjør dette for å lete etter feil.

Skal prøve ;o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...