bkf_94 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Heisann Jeg har kjøpt ny PC men klarte ikke innstallere aktiveringsnøkkelen da jeg første gangen startet opp windows så eg valgte å registrere den senere når eg hadde fått opp internett. Nå har jeg internett up and running men eg klarer ikke å aktivere/registrere windows, noen som vet hvordan jeg gjør det? Takker på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Let me google that for you sXe Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Let me google that for you sXe Jeg har prøvd, men det svaret jeg finner er feil.. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Vista? Søk på "activate windows" eventuelt "aktiver windows" dersom du har norsk i søkefeltet i start menyen, og køyr gjennom prosessen. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hadde PCen Windows preinstallert eller installerte du Windows? Kom den med Windows preinstallert, trenger man normalt ikke å aktivere Windows da det er gjort fra produsenten sin side. Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Løst: Eg hadde fått feil registreringsnøkkel av fabrikken. Vista Home Premium var installert på maskinen mens eg fikk Vista Business Aktiveringsnøkkel, gikk til butikken og fikk ny nøkkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå