Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Svetter mye - Hvordan unngå dette?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg svetter veldig mye under armene. Men om man bruker deodorant roll gjør vel denne slik at det lukter deodorant selvom mann svetter?

Om jeg bruker axe spray begynner det å lukte etter bare noen timer. Er dette normalt?

Endret av Trancefisken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

stikk på apoteket og kjøp aluminiums klorid.

jeg bruker dette selv.

fjerner absolutt all svette.

bruker preparatet 1 gang pr uke.

VIKTIG:

vær 100% tørr i armhulen når du påfører preparatet, hvis ikke vil det bli til en syre og etse vekk ytterste laget med hud. har prestert å gjøre denne feilen selv.

Lenke til kommentar

Den Maxim-saken som er linket over er mye det samme som den man får på apoteket, så det er ikke noe poeng å bestille den og vente i ørti dager.

Bruker selv den fra apoteket med jevne mellomrom, hver 2-3 uke etter behov. Det svir litt etter en halvtimes tid, så den er grei å ha stående ved sengen slik at du kan hive den på før du sovner.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
Gjest anonym

Jeg stod klar for og bestille Maxim deodoranten fra barbershop.no men valgte og vente litt. Jeg gikk ut av nettsiden, og glemte det litt. Dagen etterpå fikk jeg beskjed om at pakken min var sendt fra deres kontor. (Jeg hadde lagt konto og var klar til og bestille, men hadde ikke trykket bestill, eller skrevet kort-koden min)Jeg tenkte ok, siden jeg hadde jo tenkt og bestille den anyway - men jeg mottok Veet Wax for women, og concealer for men i posten tre dager etter. Ikke kan jeg dokumentere at jeg ikke har trykket på disse to produktene, så jeg får vell sende dem tilbake og bestille på ny?

Tør ikke satse på dette aluminiums klorid, fordi det kan ta av hud - skummelt.

Lenke til kommentar

er ikke farlig om du mister det ytterste laget av huden din:)

blir bare som om du skulle være solbrent.

forsvinner av seg selv på 1-2 dager.

btw. jeg bruker nå aluminiumsklorid hver 10ende uke :)

10ende uke? Jeg bruker det 2 ganger i uka, og har gjort dette en god stund nå, hmf.

jeg har brukt dette preparatet i rett over 2 år nå. man blir "herdet" av lengre tids bruk.

kan også være det at kroppen min fiksa problemet på egenhånd.

bruker preparatet 1 gang pr uke.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...