Trancefisken Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Hei! Jeg svetter veldig mye under armene. Men om man bruker deodorant roll gjør vel denne slik at det lukter deodorant selvom mann svetter? Om jeg bruker axe spray begynner det å lukte etter bare noen timer. Er dette normalt? Endret 13. mai 2009 av Trancefisken Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kjøp deg en "ordentlig" anti-persperant på apoteket eller en dagligvare med godt utvalg, de virker mye bedre enn disse billige man finner overalt. Axe-spray er ikke noe særlig mot svette, dessverre. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvis du VIRKELIG er plaget så kan du ta en laseroperasjon, men det er nok bare i ekstreme tilfeller. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg bruker antiperspirant fra Maxim, og det er den beste jeg noensinne har prøvd. Lenke til kommentar
Trancefisken Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Jeg bruker antiperspirant fra Maxim, og det er den beste jeg noensinne har prøvd. Hvordan fungerer det da? Svetter man ikke i det hele tatt under armene? blir jo våt gjennom t-skjorten nå... BTW: Bestiller du den på nettet? eller kan man kjøpe i butikker. Endret 13. mai 2009 av Trancefisken Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 haha. axe gjør at du svetter fortere og lettere. har jeg hørt og MENER jeg har lest en artikkel om. så tips 1 , prøv en annen Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 stikk på apoteket og kjøp aluminiums klorid. jeg bruker dette selv. fjerner absolutt all svette. bruker preparatet 1 gang pr uke. VIKTIG: vær 100% tørr i armhulen når du påfører preparatet, hvis ikke vil det bli til en syre og etse vekk ytterste laget med hud. har prestert å gjøre denne feilen selv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Den Maxim-saken som er linket over er mye det samme som den man får på apoteket, så det er ikke noe poeng å bestille den og vente i ørti dager. Bruker selv den fra apoteket med jevne mellomrom, hver 2-3 uke etter behov. Det svir litt etter en halvtimes tid, så den er grei å ha stående ved sengen slik at du kan hive den på før du sovner. Lenke til kommentar
Gjest anonym Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg stod klar for og bestille Maxim deodoranten fra barbershop.no men valgte og vente litt. Jeg gikk ut av nettsiden, og glemte det litt. Dagen etterpå fikk jeg beskjed om at pakken min var sendt fra deres kontor. (Jeg hadde lagt konto og var klar til og bestille, men hadde ikke trykket bestill, eller skrevet kort-koden min)Jeg tenkte ok, siden jeg hadde jo tenkt og bestille den anyway - men jeg mottok Veet Wax for women, og concealer for men i posten tre dager etter. Ikke kan jeg dokumentere at jeg ikke har trykket på disse to produktene, så jeg får vell sende dem tilbake og bestille på ny? Tør ikke satse på dette aluminiums klorid, fordi det kan ta av hud - skummelt. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 er ikke farlig om du mister det ytterste laget av huden din:) blir bare som om du skulle være solbrent. forsvinner av seg selv på 1-2 dager. btw. jeg bruker nå aluminiumsklorid hver 10ende uke Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 er ikke farlig om du mister det ytterste laget av huden din:) blir bare som om du skulle være solbrent. forsvinner av seg selv på 1-2 dager. btw. jeg bruker nå aluminiumsklorid hver 10ende uke 10ende uke? Jeg bruker det 2 ganger i uka, og har gjort dette en god stund nå, hmf. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) er ikke farlig om du mister det ytterste laget av huden din:) blir bare som om du skulle være solbrent. forsvinner av seg selv på 1-2 dager. btw. jeg bruker nå aluminiumsklorid hver 10ende uke 10ende uke? Jeg bruker det 2 ganger i uka, og har gjort dette en god stund nå, hmf. jeg har brukt dette preparatet i rett over 2 år nå. man blir "herdet" av lengre tids bruk. kan også være det at kroppen min fiksa problemet på egenhånd. bruker preparatet 1 gang pr uke. Endret 26. april 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå