Gå til innhold

Hvilke scoores fikk du på sesjon?

Anbefalte innlegg

Var på sesjon tidligere denne uken, og lurer derfor på hvordan dere gjorde det på de forskjellige testene?

Selv fikk jeg 8 på matte-, logikk- og ord-testen. På det fysiske fikk jeg maks på alt, untagen på alm. fysikk hvor jeg fikk 6 (av 9) pga pollenallergi. :(

Nå krysser jeg fingrene for at jeg blir innkalt neste år og får tjenestegjøre på et fartøy i sjøforsvaret. :)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på sesjon tidligere denne uken, og lurer derfor på hvordan dere gjorde det på de forskjellige testene?

Selv fikk jeg 8 på matte-, logikk- og ord-testen. På det fysiske fikk jeg maks på alt, untagen på alm. fysikk hvor jeg fikk 6 (av 9) pga pollenallergi. :(

Nå krysser jeg fingrene for at jeg blir innkalt neste år og får tjenestegjøre på et fartøy i sjøforsvaret. :)

Var på sesjon i fjor jeg, fikk akkurat de samme tallene som deg... :new_woot:

Lenke til kommentar
Visst man ikke er veldig plaget av pollen, burde man la være i fortelle om det? Jeg tar 1 tablett hver dag, men klarer meg egentlig uten, blir bare litt snørrete.

har hørt at mange som søker spesielle opptak gjør dette, alt på sivil journal kommer ikke opp på militær journal, det er du som former denne journalen selv, men du må skrive under på at du faktisk har svart spørsmålene så ærlige som mulig da..

Lenke til kommentar
Hvis man med vilje gjør det ræva på disse testene, er det en enkel måte å slippe militæret på?

Jeg gjorde det på det teorietiske. Fikk den dårligste scoren de hadde fått, 0!

Hadde ikke lyst til å gå i militæret.

Han duden gjennomskua meg, så jeg måtte ta testen på nytt.

Så tenkte jeg what the heck, gikk kjapt gjennom og fikk 6 poeng.

Noen dager etter endret jeg mening og ble ganske motivert for forsvaret egentlig! LOLOL.

Men klarer du å få rundt 2 på det teoretiske så er det en enkel måte å slippe unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...