Gjest Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Hei! Driver med gjestebok og mangler nå bare at jeg vil ha custom design på siden. Det vil si at jeg vil ha hvert innlegg slil: Så hvert innlegg som er postet blir slik. PHP-coden for å hente innleggene kan være nyttig: $id = $_GET['innlegg']; $var = 1; $result = mysql_query("SELECT * FROM guestbook ORDER BY id DESC LIMIT $from , $perPage",$con); echo '<div class="pager">'; echo $pager->links; echo '</div>'; while($row = mysql_fetch_array($result)) { if ($var == 1) { $var = 0; echo "<br /> <b>ID:</b> <a href='index.php?page=guestbook2&innlegg=$row[0]'>$row[0]</a> <br> <br /> <b> " ?><? echo $lang['gjestebok_navn2']; ?> <? echo "</b> $row[1] <br> <b> " ?><? echo $lang['gjestebok_email2']; ?> <? echo "</b>$row[2] <br> <b> " ?><? echo $lang['gjestebok_kommentar2']; ?> <? echo "</b> $row[3]<br /> --------<br /> "; // Koden under er for å få annenhver posten til ha forskjellig farge. Foreløbig så er det //bare ID som er blå fordi jeg testet funksjonen. } else { $var = 1; echo "<br /> <b><font color=blue> ID: </font> </b> <a href='index.php?page=guestbook2&innlegg=$row[0]'>$row[0]</a> <br> <br /> <b> " ?><? echo $lang['gjestebok_navn2']; ?> <? echo "</b> $row[1] <br> <b> " ?><? echo $lang['gjestebok_email2']; ?> <? echo "</b>$row[2] <br> <b> " ?><? echo $lang['gjestebok_kommentar2']; ?> <? echo "</b> $row[3]<br /> --------<br /> "; } } Så hvis noen kunne hjulpet meg med dette hadde det vært flott Siden folk skriver utrolig lange innlegg noen ganger så er det unødvendig å lage hele post rammen i Photoshop da posten blir lengre enn bilde som er laget. Så kanskje det bør bare være hjørnene i rammen som er laget i Photoshop og satt til height: auto; slik at rammen kan bli lenger hvis brukeren skriver lengre poster. Håper du forsto hva jeg mente Endret 13. mai 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Firkantete kanter er mye bedre designmessig, avrundede kanter er bare såååh 2008... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Firkantete kanter er mye bedre designmessig, avrundede kanter er bare såååh 2008... Kanter er rett og slett sååå 2008, i 2009 bruker vi ikke noe som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå