Gå til innhold

[Løst]Ny mobil, helst Sony Ericsson med bra kamera

Anbefalte innlegg

Som emnetittel sier er jeg på jakt etter en ny mobiltelefon.

Jeg ønsker meg helst en Sony Ericsson med prioriteringene:

• - et godt kamera
  • - godt batteri
  • - ikke noe tull og feil med telefonen etter en liten stunds bruk

Har dere noen anbefalinger?

Jeg har tenkt litt på C905 evt. T700 (selv om det ikke er fullt så godt kamera på denne), men har lest om folk som har hatt mye trøbbel med telefonen etter en liten stund. Noen synspunkter?

Endret av Eivind87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som emnetittel sier er jeg på jakt etter en ny mobiltelefon.

Jeg ønsker meg helst en Sony Ericsson med prioriteringene:

• - et godt kamera
  • - godt batteri
  • - ikke noe tull og feil med telefonen etter en liten stunds bruk

Har dere noen anbefalinger?

Jeg har tenkt litt på C905 evt. T700 (selv om det ikke er fullt så godt kamera på denne), men har lest om folk som har hatt mye trøbbel med telefonen etter en liten stund. Noen synspunkter?

C905 er en knall god telefon det, og har ikke hatt noe problemer med den som er Sony Ericsson sin feil.. Kjapp telefon med bra batteritid, noe av det beste jeg har sett av mobiltelefoner på kamerafronten.. Jeg ladet telefonen på Fredags ettermiddag, brukte den moderat over helgen og mandagskveld begynte den og varsle om lite strøm, noe jeg finner imporerende.. Sendte en god del meldinger og ringe endel, korte samtaler vell og merke men det uansett..

Høytaleren er gåen just nå, men det kan ha noe med at den ikke liker og bli sølt øl på.. men men..

Lenke til kommentar

Bildekvaliten er noe av det beste du kan få på en mobil og av SE telefoner så får du ikke bedre kamera, så her er det lite å klage på. Men som du tidligere har nevnt så er det høyttalerene som er av meget dårlig kvalitet og kanskje dette er utbredet etter en stund på markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...