person Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 har du ett spesiellt dyr som er gjenganger i området der du bor som du har ett spesiellt forhold til? bare lurer Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 I Norge er det vel stort sett elg og hjort som lusker rundt husnova... Men når vi har ut kalvene for første gang til sommers, (forrige helg) da følger kanskje med de litt ekstra.. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 I Norge er det vel stort sett elg og hjort som lusker rundt husnova... Men når vi har ut kalvene for første gang til sommers, (forrige helg) da følger kanskje med de litt ekstra.. Einig. Men vi har ikkje hatt ut kalvane endå. Vêret ser ut til å halde seg bra framover no, so det blir vel ikkje lenge til. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Jeg liker fugler. Cuz their so fuckin hiiigh maan Endret 15. mai 2009 av WD40 Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 I Norge er det vel stort sett elg og hjort som lusker rundt husnova... Men når vi har ut kalvene for første gang til sommers, (forrige helg) da følger kanskje med de litt ekstra.. Einig. Men vi har ikkje hatt ut kalvane endå. Vêret ser ut til å halde seg bra framover no, so det blir vel ikkje lenge til. Kalvegodt FTW! Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 På hytta er det noen ekorn som driver uttafor Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 dvs. Katter. For noen timer siden var det 2 svarte katter som satt rett utenfor huset vårt og "pratet" (mjauet) veldig høyt. Veldig mange katter her jeg bor. De små barna elsker jo alle kattene. Lenke til kommentar
cheerful Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er ikke så mye dyr som lusker rundt her, for det meste innsekter, noe jeg synes er motbydelig. Husdyr som katt er jo en gjenganger. Du skal nok ikke gå så langt før du ser nemlig en katt som står og lusker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå