Tullinnen Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg får hver gang jeg refresh'er sida på facebook et tilbuf om å laste ned denne filen Navn: lwadelegation.srf Type: SRF-fil Fra: login.live.no Har tidligere fått opp denne på people you may know, men nå altså også på hovedsiden. Noen som vet hva dette er? Og om jeg må laste ned eller hvordan jeg kan få bort den? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvis du har Opera er det normalt. Vet ikke hvordan du fjerner det dog. Lenke til kommentar
Tullinnen Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Har opera ja Noen andre som vet hvordan man fjerner det? Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har opera ja Noen andre som vet hvordan man fjerner det? nei men det begynner å bli plagsomt. Har Opera. Har ikke skjedd før, tør ikke opne den. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kaster meg på bølgen. Fikk den opp akkurat nå, googlet filnavnet og ser at vi er flere. Bruker Opera, men har aldri sett dette før. Lenke til kommentar
mariuso Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 leste her: http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=265470 men: "Dette emnet har blitt lukket. Ingen nye postinger tillatt." -> Reason: Please read the sticky thread in the browser forum if you are having problems with sites. Vil ikke si at det hjalp meg så veldig gitt.. Noen som får noe ut av stickyen(E) på my.Opera.com? Lenke til kommentar
mariuso Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 info om SRF-filer: http://www.fileinfo.com/extension/srf jeg trykket "CTRL + F12", gikk på >Avansert >Nedlastinger, og la inn .SRF som en fil Opera skal åpne.. Vet ikke om det er en helt lykkelig løsning, men foreløpig popper ikke noe opp lenger. Siden laster 81/81 elementer, og pekeren blir stående med et timeglass.. (Man kan allikevel navigere som vanlig på siden) Lenke til kommentar
pesaroso Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Så rart, jeg googlet dette nå fordi en kompis av meg sleit med det, fant tråden nå.. Jeg bruker nyeste Opera og nyeste Windows Live Messenger, har aldri sett den beskjeden :/ Kan det være noen andre elementer? OS f.eks. ? Jeg bruker Win7 RC.. Lenke til kommentar
mariuso Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Bruker Win XP SP3, og Opera 9.64 (siste) norsk versjon på alt. Problemet dukket plutselig opp i dag. Har hatt antydning til dette før, men bare "friends"-siden på facebook. Nå altså på homepage'n.. Sliter folk fortsatt med dette? Etter min lille modifikasjon (se over) har problemet nå gitt seg. Lenke til kommentar
Tullinnen Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Kan det ha noe å gjøre med reklamen fra msn som var på facebook før i dag? For problemet har på magisk vis forsvunnet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå