Pysj Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 HTC søker om patent på en ny metode for å skrive tekst på mobilen. Les mer Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 kul ide, men tror dette ikke vil fungere så bra. personlig har jeg ikke lyst å peile med armene opp og ned ved et busskur, tror heller på den tradisjonelle metoden å skrive en sms Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 HAHAHAHA! Fårestill deg 9 personer som står på Oslo S og veiver med mobilene sine for å skrive melding. Nei, dette blir vel like mye brukt som shakefunksjonen i walkman mobilene til Sony Ericsson... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Sannsylegvis ein kjempeflopp. Kan aldri tenke meg at dette skal gå kjappare eller enklare enn å skrive normalt med ordbok. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Om man blir flink med dette så kan man stå og riste på telefonen. Høres ut som et leketøy Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) kan tenke meg at dette kunne ha slått an hos folk som arbeider med å dirigere fly med lystaver, ender vel med at du for et fly parkert ved innkjørselen når du skriver en sms Endret 13. mai 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Noble Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Genialt da. Tenk at du trykker ned en tast, vipper telefonen kjapt til høyre/venstre for å endre tegn. Trenger ikke være noen megabevegelse. Tror det vil være myyyye kjappere en å skrive på dagens touchskjermer. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 HTC kan vel ikke ha hørt om prediktiv tekst? Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Min Eriksson T28 hadde noe lignende. Da kunne man skyve volumknappen opp eller ned for å få henholdsvis den første eller siste bokstaven på hver nummerknapp... skulle man ha den i midten var det bare å slippe volumknappen. Kan ikke si at jeg husker nøyaktig hvordan man fikk S eller Z, eller Æ,Ø og Å for den saks skyld... Praktisk var det i hvert fall ikke. Nei takke meg til ordbok. Til og med qwerty-tastatur på mobil er tregere enn den! Lenke til kommentar
Inaktiv_bruker1123 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 hva om man ligger sidelengs i sengen og skal skrive? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 hva om man ligger sidelengs i sengen og skal skrive? Da er du fucked. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Nå har vel HTC denne under utvikling samt en eller to andre måter å skrive på. Alle skal prøves for å finne den raskeste og beste måten å skrive sms på. På en av de så skal man, ved litt trening, klare å skrive ca like fort som vi gjør på tastatur. Jeg har mer tro på den en den her, menmen.. vi får se Forskjellen på sms med og uten ordbok er jo formidabel, så hvorfor ikke et steg til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg