Gå til innhold

[Løst]17-åring kjørte i 104 km/t i 60-sonen i Fredrikstad

saman92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må desverre si at alle som kommenterte dret på draget! Jeg fikk ikke mer enn 10 mnd utsettelse og KUN 5000,- i bot.. like greit når man har hatt det litt morro uten lappen ;) Ha fortsatt en god dag!

Er vel bare en her som har gjort det... hint hint :)

Lenke til kommentar
Jeg må desverre si at alle som kommenterte dret på draget! Jeg fikk ikke mer enn 10 mnd utsettelse og KUN 5000,- i bot.. like greit når man har hatt det litt morro uten lappen ;) Ha fortsatt en god dag!

unnskyld meg, de dret på draget? Det var du som kjørte som en idiot, risikerte andres liv, ble tatt og så skrøt av det på nett! Her har du ikke bare bæsja deg på leggen, du har fått bæsjespruten langt oppover ryggen. (pardon my french) Håper jeg aldri møter deg i trafikken!

Lenke til kommentar

Da var du heldig. Hadde en kamerat som kjørte uten lappen året før deg, han ble tatt etter kjøreturen. Han fikk 12mnd utsettelse og 5000,- i bot, og da var det ikke noe villmannskjøring inne i bildet.

Og som nevnt av andre her, så er det vel strengt tatt kun du som har driti på draget.

Lenke til kommentar

Svært provoserende å se at du faktisk får mildere straff enn om du hadde hatt lappen.

Lenke til kommentar

Høres ut som om dere som sitter og flamer TS aldri har gjort noe som helst galt i hele deres liv. Patetisk og kalle han for idiot osv bare fordi han var ute på en ulovlig biltur. Husker det og kjøre bil i en 5-10 min (helt alene) før jeg fylte 18 var et kjempe rush og veldig tilfredsstillende. Forsvarer ikke at han kjørte i 104km\t i 60 sone, men dere blåser det opp noe sykt.. For og si det mildt! :)

Lenke til kommentar

Fyfaen du hadde faktisk fortjent ubetinget fengsel eller et par hundre timers samfunnstraff.

Lenke til kommentar
Høres ut som om dere som sitter og flamer TS aldri har gjort noe som helst galt i hele deres liv. Patetisk og kalle han for idiot osv bare fordi han var ute på en ulovlig biltur. Husker det og kjøre bil i en 5-10 min (helt alene) før jeg fylte 18 var et kjempe rush og veldig tilfredsstillende. Forsvarer ikke at han kjørte i 104km\t i 60 sone, men dere blåser det opp noe sykt.. For og si det mildt! :)

Nåja Kjetil, det er sånne tilfeller som er grunnen til at ting blir strengere og strengere i Norge...

Han er en idiot når han går ut på offentlig forum og nærmest er stolt av hva han har gjort. Det viser tydelig at personen ikke er helt voksen i sitt hode.

Om det ikke er trolling, dog! :)

TS var uansett heldig med straffen, men det virker desverre ikke ut som han har forstått hva han faktisk har gjort. Det er synd.

Lenke til kommentar

Vi dreit på draget? Vet ikke helt hvem som blir 5000 fattigere og må vente 10 måneder på å ta lappen...

Fatter ikke at det kan finnes så umodne 17-åringer...

Lenke til kommentar

Patetisk og kalle han idiot? Ok, ville du møtt en 16-17 åring i trafikken i over 100km/t uten at han hadde lappen? Han setter sitt og ikke minst andres liv i fare ved denne atferden. Jeg ville ikke si at vi blåser opp det noe sykt da.

Lenke til kommentar

men uannsett...som vi si på trøndersk,..jævlig tåskåt, her har du nok kommet til å blitt sett på som en ustabil person!, viss du hadde fks kjørt på noen og skadet personen for livet hadde stått til gjeld resten av livet...kanskje noe å tenke på?

Lenke til kommentar

Fy faen til flaks du har hatt! :O

10 mnd og 5000 i bot er egentlig ingenting. men men slik går det. Har selv kjørt en del uten lappen og har fått konsekvenser får det men jeg vil absolutt påstå det var verdt pengene og utsettelsen :p

Men du får ha lykke til videre med lappen, og tror ikke du kommer til og gjøre noe slikt igjen? hehe.

Lenke til kommentar

Nå er jo egentlig ikke 100km/t i 60 sonen nødvendigvis så galt da.

Og selv om man ikke har lappen kan det jo være man kan kjøre bil, det er ikke lappen som gjør at man er god nok til å kjøre, den er bare et bevis på det.

Nå skal jeg ikke si at TS var en god sjofør, for det er han sansynligvis ikke, men jeg vil ikke si handlingen er så ikke uansett i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...