Colb Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 hei. min eksterne harddisk nekter å koble seg til min, eller kameraten min sin pc, men av en eller annen grunn klarer den fint å koble seg til Ps3, hvor jeg fortsatt kan lese alle filene Følgende skjer når jeg prøver å koble den til pcen: Min datamaskin blir hvit. dvs jeg kan ikke se hva som er i den. jeg kan heller ikke se filene gjennom dos\ledetekst. jeg kan dog se harddisken på enhetsbehandling. Rett etter jeg drar ut usb'en får jeg beskjed om at det er noe feil med harddisken. og at den må formateres. Hva jeg har gjort: -avinstalert\instalert drivere både til hovedkort og til harddisken gjennom enhetsbehandling -prøvd sikkerhetsmodus -prøvd å nå harddisken gjennom DOS\ledetekst. Noen ideer? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ta en skjermkopi av den hvite pc'n din. Hva er hvitt liksom? Personlig gjetter jeg på feil med filsystem, kontroller eller kabel. Sistnevnte kan nok utelukkes da det fungerer på ps3'n (hvis du ikke bruker en annen kabel der da). Lenke til kommentar
Colb Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Ta en skjermkopi av den hvite pc'n din. Hva er hvitt liksom? Personlig gjetter jeg på feil med filsystem, kontroller eller kabel. Sistnevnte kan nok utelukkes da det fungerer på ps3'n (hvis du ikke bruker en annen kabel der da). Er windows explorer vinduet som blir hvitt og ikke viser noe.. dette skjer på begge pcene. Hvis det er feil på kontroller, hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå