AMPFILER Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hvis man har viftestyring og kjøper sunbeam med led på .. vis man slår ned turtallet blir lyset svakere da? noen erfaringer? Hvh Haavard Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 hvis du mener sunbeam rheobus så blir lyset i led'sa svakere jo mindre volt du gir til viftene ja... sjekk her: http://www.overklokking.no/casemods/sb_rhe...obus/index.html så ser du... Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Jepp, alle LED vifter som har kun en tilførsel av strøm vil minske lys styrken når man setter ned volten tilført -P- Lenke til kommentar
ulv20 Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 På mine Sunbeam- enheter skifter LED'en farge (blått/ rødt) ved ca.7 v. Det er mulig de også blir svakere, men de er så lyssterke at jeg ikke legger merke til det, veldig lyssterke :o Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det går helt greit å stille med LED-viftene litt. Jeg har satt en FanMate på sunbeam sine LED-vifter, og stilt helt ned, og fremdeles er det ganske godt lys e dem... Du kan jo koble LEDsene rundt en evt viftestyring hvis du vil stille ned viftene, men fremdeles ha like sterke LED... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå