Gå til innhold

Kjøpe Samsung i780 nå. Utdatert ?

Anbefalte innlegg

Subject sier vel det meste. Blir det feil å kjøpe denne i dag ?

Har nå en HTC Touch HD, som jeg både elsker og hater.

Elsker fordi den er genial på web, til mail, til TomTom etc, men hater fordi den er håpløs som telefon, og fordi den ikke har overlevd mer enn 6 måneder med meg. Nå begynner maskinvaren å svikte, rett som det er slutter touch-funksjonen å virke, og jeg må bøye og vri på telefonen for å få kontakt igjen.

Har tidligere brukt mange telefoner med full qwerty, og liker det bedre en touchscreen til å skrive, men har fått sansen for touchscreen til manøvrering.

i780 ser jo ut til å gi meg begge deler, og på toppen av det hele en styreplate jeg har savnet på alt av telefoner.

Men - er utdatert nå ?

Hva vil plage meg mest med denne bortsett fra mangelen på 3,5mm jack?

Raske og gode svar mottas med takk, HTC-helvete skal brennes på bålet mens jeg danser i ring rundt og mumler skumle besvergelser.

EDIT: kan legge til at en ny mobil må være god som telefon, ha god exchange støtte (push), GPS, og bra batterilevetid. Greit med en musikkspiller som støtter m3u playlists etc.

Og nei eplefon er totalt utelukket - det strider mot min religion! (og det hender jeg får en MMS)

Endret av avo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefon "moten" følger jo folket, det som blir etterspurt kommer på markedet. Om en telefon er utdatert kommer da vel opp til deg og dine krav, har den alt du trenger og er midt i blinken, vel da er det ikke mer og lure på!

Men om du vil ha et super svar med allslags info, så for eg beklage og si at feil mann har svart :)

Lenke til kommentar
Telefon "moten" følger jo folket, det som blir etterspurt kommer på markedet. Om en telefon er utdatert kommer da vel opp til deg og dine krav, har den alt du trenger og er midt i blinken, vel da er det ikke mer og lure på!

Men om du vil ha et super svar med allslags info, så for eg beklage og si at feil mann har svart :)

Svar med masse info ville selvfølgelig være å foretrekke ;-)

Moteaspektet er totalt uinterresant for meg, men det er jo irriterende om jeg f.eks oppdager at denne ikke fungerer like bra mot exchange siden den kjører WM6, og ikke 6.1.

Lenke til kommentar

Utdatert vil jeg ikke si den er, har ikke sett noe særlig i nyere tid som kan måle seg med den.

Ta og les gjennom testen:

http://www.amobil.no/artikler/samsung_i780/50205/1

Exchange støtte, GPS og god batteritid ser den ut til og ha..

Eneste negative som jeg kan komme på angående denne er oppløsning er litt spesiell, 320x320. De fleste Windowsmobile programmer er vell laget i 320x240 oppløsning eller høyere en 320x320..

Nokia E71 kan være verd og ta en titt på:

http://www.amobil.no/artikler/nokia_e71/53566/1

Også er HTC Snap på vei:

http://www.gsmarena.com/htc_snap-2770.php

Men ingen av disse har 3.5jack, så det blir litt mer smakssak om hvorfor du skulle velge en av disse før I780.

Utdatert er den ikke værtfall, er faktisk 624mhz CPU på denne saken og det er bedre en f.eks palm treo pro(har 3.5jack btw) og HTC Snap som er på vei.

Så jeg hadde ikke vært redd for og gå for I780..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...