oasisuk Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg er en mann på 23 år som føler meg i helt ok fysisk form når det gjelder styrke og kondisjon, men når det kommer til kroppshevinger (såkalte hangups) må eg kaste inn håndkleet med en gang. Og eg lurer på hva det kommer av? Mulig eg veier for mye 85 kg på 1.80..... Hvordan må eg trene for å bedre "hangups" styrken....forslag til program etc? Lenke til kommentar
JUL Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hvor mange hang-ups greier du nå? Hvis du greier noen få kan du trene dette annenhver dag 3-5 sett og øke videre når du kan. Hvis du ikke greier noen, er nedtrekk en fin øvelse som gjør at du etter hvert vil bli sterk nok til å utføre det over. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Hvor mange hang-ups greier du nå? Hvis du greier noen få kan du trene dette annenhver dag 3-5 sett og øke videre når du kan. Hvis du ikke greier noen, er nedtrekk en fin øvelse som gjør at du etter hvert vil bli sterk nok til å utføre det over. Har ikke testet på en stund (skal gjøre det), hvordan fungerer nedtrekk? Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 http://www.bodybuilding.com/fun/videos/200...lepulldowns.wvx Det er en variant. Lenke til kommentar
oasisuk Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 http://www.bodybuilding.com/fun/videos/200...lepulldowns.wvx Det er en variant. Den der ja skal legge fokus på den på styrketreningen fremover da... takk skal du ha! Lenke til kommentar
blackops Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Forsåvidt raskaste metoden oppnå styrke for å ta hangups for de som ikkje klarer ein eneste, er negative hang-ups. (Meir riktig er å kalle det Pull-ups\chin-ups, handflaten hhv. fra deg\mot deg). Få noken til å hjelpe deg opp til stanga med ca skulderbredde grep. (chins er lettast for de fleste), så senker du deg rolig og kontrollert ned til utgangsposisjon. Da trener du samme musklane du trenger for å ta chins. Når du klarer å ta chins er det bare å øve seg, framgangen er god i begynnelsen God trening! Endret 13. mai 2009 av blackops Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå