Perrern Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hei, jeg fikk akkurat høre at i år skulle vi på skolen ha verdens mest f**ka trekning av eksamen. Vi fikk vite at vi får vite at vi kommer opp i engelsk på torsdag altså i morgen (hvis vi kommer opp). Men vi får ikke lov til å jobbe med engelsk eksamen før på tirsdag fordi vi skal kun ha en forberedelses dag. det er det største bullshittet jeg har hørt, ingen kommer jo til å jobbe med vanlig skole uansett fordi alle vil være opptatt med å tenke på engelsken, hvem er det som har funnet på dette? Er det flere av dere som har det slik? Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Er no vel sånn over heile landet. "Undervising utanom førebuingsdagen skal gå som vanleg" heiter det. Eg får òg vete kva skriftleg fag eg kjem opp i i morgon, men eksamenen (dersom det vert engelsk) kjem ikkje før 2. juni. Får med andre ord ganske god tid å førebu meg på. Går VG2 studiespesialisering. Endret 13. mai 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Problemet her er jo at det er litt vanskelig å forberede seg siden vi ikke får de heftene og sånn. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ja sant det. Kva slags engelsk har du? Internasjonal Engelsk (som eg har), har korkje teksthefter eller førebuingstid. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Business engelsk. Går på Vg 2 salg service og sikkerhet. Om ikke jeg husker feil så har vi like mye engelsk som almennfag så vi får på en måte generell studiekompetanse av det. (det jeg mener er at jeg får fritak fra engelsk til nesteår når jeg skal ta påbygg). Og jeg vet ikke om vi får teksthefte eller hva vi gjør siden vi ikke har fått informasjon om det enda Endret 13. mai 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå