travolta Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg leter etter noen uteaktiviteter i barnehage. :-) Dette haster litt, så jeg bli glad om noen kan komme på noen kreative forslag til hva jeg kan gjøre! Det er eksamenstid, så jeg blir glad for alle forslag jeg kan få :-) Barna er er eldre enn 3 år ca. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg leter etter noen uteaktiviteter i barnehage. :-) Dette haster litt, så jeg bli glad om noen kan komme på noen kreative forslag til hva jeg kan gjøre! Det er eksamenstid, så jeg blir glad for alle forslag jeg kan få :-) Barna er er eldre enn 3 år ca. bro bro brille? Bro, bro brille. Klokka ringer elleve. Keiseren står på sitt høyeste slott, ser ut over vann, ser ut over land. Kari, Kari, krigsmann. Døden skal du lide. Den som kommer aller sist skal i den sorte gryte. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kari, Kari, krigsmann. Ære, være, krigsmann? Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Denne leken har, som de fleste andre leker, noen mindre forskjeller i de forskjellige regionene. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Hva med "trafikklys"? En står og roper rødt lys eller grønt lys og alle må stoppe på rødt lys og stå helt stille, ellers ryker de ut. Den som er "trafikklys", må snu seg bort når det er "grønt lys". Endret 24. mai 2009 av Lefse Lenke til kommentar
neadii Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Trafikklys var alltid moro, husker jeg. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Trafikklys er teh shit. Ellers har man jo klassikere som "gi et lite vink", "Per på boks" og rett og slett bare: Gjemsel. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster. Disse regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå