Gå til innhold

Skal ta bilder av 2 russejenter, tips til positurer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Protip; du vil i utgangspunktet ha så lite som mulig å tenke på i starten, om du skal begynne å tulle med DIY reflektor henging osv så blir det mye tull. Enkleste er ofte det beste, og ihvertfall om du ikke helt mestrer teknikken. Mao, ville droppa både en enkel 430EX og relfektor. 430EX er ikke spesielt sterk, og ihvertfall ikke nok til å overstyre noe sol!

Lenke til kommentar

^^

Skal avgårde etter shoot'n, så er ikke tilbake før mandag eller noe, så skal de jo redigeres også, men etterhvert så kommer bilder her ;)

edit:

miniupdate:

da var sekken pakka og klar :

fotosekkshoot.JPG

Endret av Zaft
Lenke til kommentar

Ble på hvaler 1 uke ekstra så kommer hjem imorgen, vel, bildene ble ikke så ekstremt bra, bildene er preget av at vi fikk dårligere tid enn plaglagt, en bakfull russ(den andre orka ikke komme), samt knallsterk sol og mye vind og generelt alt gikk litt dritt den dagen:P mye knott osv.)

Samt en "modell" som var sabla pratsom og hadde en tendens til å ha munnen oppe, og/eller lukke igjen øynene.. :p

men får se hva det blir av bildene imorgen..

Bilder kommer iløpet av uka regner jeg med, må gå over de først og fremst..

Lenke til kommentar
Liker dette best.

Fargen på gresset er best der.

Hehe. Når man flytter meningen på hva som er fint over til omgivelsene istedet for motivet(personen), ja da er det vel på tide å revurdere fotografiet :)

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Det er ikke for å være slem når jeg sier at det ikke var den mest flatterende posituren for henne. Men jeg regner med at det ikke var det eneste bildet som ble tatt.

problemer med modell, dårlig tid og generelt lite portrett-erfaringer fra begge 2 gjorde at mange av bildene ble mindre bra osv., 10 bilder eller mindre kommer iløpet av uka bare jeg får redigert det

Lenke til kommentar
Liker dette best.

Hehe. Når man flytter meningen på hva som er fint over til omgivelsene istedet for motivet(personen), ja da er det vel på tide å revurdere fotografiet :)

Det stemmer ikke helt. :)

I ett hvert portrett er bakgrunnen et viktig element (ofte viktigere enn selve portrettet per se). Det er viktig at bakgrunnen er koselig for øyet.

Det var det jeg ville frem til. :)

Lenke til kommentar
Liker dette best.

Det stemmer ikke helt. :)

I ett hvert portrett er bakgrunnen et viktig element (ofte viktigere enn selve portrettet per se). Det er viktig at bakgrunnen er koselig for øyet.

Det var det jeg ville frem til. :)

jammen jeg prøvde bare å være morsom på din bekostning, det gikk altså ikke :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...