Bjørnli Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 http://bildr.no/view/410048 og http://bildr.no/view/410046 2 bilder jeg har fått som viser location, sukk, virker ikke som det beste stedet, men får vel finne ut noe brukbart der Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Protip; du vil i utgangspunktet ha så lite som mulig å tenke på i starten, om du skal begynne å tulle med DIY reflektor henging osv så blir det mye tull. Enkleste er ofte det beste, og ihvertfall om du ikke helt mestrer teknikken. Mao, ville droppa både en enkel 430EX og relfektor. 430EX er ikke spesielt sterk, og ihvertfall ikke nok til å overstyre noe sol! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Takktakk, forresten, fått vite at jeg skal bilder av de 1 og 1 også, så får prøvd meg på litt av hvert imorgen Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Takktakk, forresten, fått vite at jeg skal bilder av de 1 og 1 også, så får prøvd meg på litt av hvert imorgen Vi må få full raport med bilder og masse detaljer Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) ^^ Skal avgårde etter shoot'n, så er ikke tilbake før mandag eller noe, så skal de jo redigeres også, men etterhvert så kommer bilder her edit: miniupdate: da var sekken pakka og klar : Endret 15. mai 2009 av Zaft Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvordan gikk dette? Ble bildene bra? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Ble på hvaler 1 uke ekstra så kommer hjem imorgen, vel, bildene ble ikke så ekstremt bra, bildene er preget av at vi fikk dårligere tid enn plaglagt, en bakfull russ(den andre orka ikke komme), samt knallsterk sol og mye vind og generelt alt gikk litt dritt den dagen:P mye knott osv.) Samt en "modell" som var sabla pratsom og hadde en tendens til å ha munnen oppe, og/eller lukke igjen øynene.. men får se hva det blir av bildene imorgen.. Bilder kommer iløpet av uka regner jeg med, må gå over de først og fremst.. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) http://85.17.136.105/dump/0510/ 6 versjoner av samme bildet, lekt meg litt, vet det er skygger og slikt som ikke burde vært der, men av alle bildene jeg tok så plukker man det beste man fikk ut av det ^^ bildene blir sletta fra servern etter noen dager mest sannsynlig Endret 26. mai 2009 av Zaft Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det er ikke for å være slem når jeg sier at det ikke var den mest flatterende posituren for henne. Men jeg regner med at det ikke var det eneste bildet som ble tatt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Liker dette best. Fargen på gresset er best der. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Liker dette best. Fargen på gresset er best der. Hehe. Når man flytter meningen på hva som er fint over til omgivelsene istedet for motivet(personen), ja da er det vel på tide å revurdere fotografiet Endret 26. mai 2009 av Inc Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Det er ikke for å være slem når jeg sier at det ikke var den mest flatterende posituren for henne. Men jeg regner med at det ikke var det eneste bildet som ble tatt. problemer med modell, dårlig tid og generelt lite portrett-erfaringer fra begge 2 gjorde at mange av bildene ble mindre bra osv., 10 bilder eller mindre kommer iløpet av uka bare jeg får redigert det Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Whey, noen som bruker actionen min. Now I can die a happy man =) Likte purplesmurple best =D Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Liker dette best. Fargen på gresset er best der. Hehe. Når man flytter meningen på hva som er fint over til omgivelsene istedet for motivet(personen), ja da er det vel på tide å revurdere fotografiet Det stemmer ikke helt. I ett hvert portrett er bakgrunnen et viktig element (ofte viktigere enn selve portrettet per se). Det er viktig at bakgrunnen er koselig for øyet. Det var det jeg ville frem til. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Liker dette best. Fargen på gresset er best der. Hehe. Når man flytter meningen på hva som er fint over til omgivelsene istedet for motivet(personen), ja da er det vel på tide å revurdere fotografiet Det stemmer ikke helt. I ett hvert portrett er bakgrunnen et viktig element (ofte viktigere enn selve portrettet per se). Det er viktig at bakgrunnen er koselig for øyet. Det var det jeg ville frem til. jammen jeg prøvde bare å være morsom på din bekostning, det gikk altså ikke Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Whey, noen som bruker actionen min. Now I can die a happy man =) Likte purplesmurple best =D likte den faktisk ;P og ho plukka den ut blant de 2 favorittene hennes Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 http://85.17.136.105/dump/0555/ prøvd å redda enda ett smådårlig bilde, hvilken versjon likte dere best? selv falt jeg for WARM greia, men har ikke kalibrert skjerm(noe jeg burde hatt^^) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Definitivt warm.. Ville kanskje også brukt liquify tool litt til å krympe den veldig dominerende kraftige overarmen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå