Gå til innhold

Tilbakemeldinger på gammel side ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og med at veien frem til det som kanskje er et vettug innhold var altfor lang, og veien til krysset i øvre høyre hjørne var så kort, så... (borte)

Til neste gang: introer og intetsigende splash'er er noe tull, nesten like mye som lyd på hjemmesider.

Lenke til kommentar

Til dms :

Titta på siden din og den syntes vi var så fryktelig grå og trist at den lukket vi.

Men smaken er jo veldig forskjellig.

Vi ville ha noe morsomt og farverikt.

:wink:

Lenke til kommentar

1) Avataren din er forstatt for stor, maks 50*50. Din er 128*128.

2) Laget siden i powerpoint? Som sagt før, lyd å anamsjonsgreiene er noe tull. Det får siden til å se ut som noe du har laget bare for å vise at du klarer å få lyd på. Se f.eks på den siden kontra denne som oser av kvalitet i forhold. Den siden der så ærlig talt ut som en sene tatt fra et lek å lær spill, og ellers minner det meg litt om "huset med det rare i" som gikk på barneTV før.

Gikk litt inn på undersidene. Og nei, det er ikke nødvenig å ha en hestelyd på hestesiden, eller gheto musikk på klatresiden.

Ellers er det jo ironsik at det beste på siden er de sidene som ligger under "lyrics" som bare er linker til andre sider. Ble imponert over pink floyd siden, før jeg så at det bare var en link dere hadde kjørt i et frame.

Når jeg gikk inn under "andre ålreighte dyr" holdt det på å klikke for meg. Tydelig at dere har lært dere verktøyet, men ikke helt hvordan du best lager noe bra med det. Du lærer en del ved å surfe rundt her på "web-design", foreslår at dere titter innom en del av de sidene og leser komentarene.

Ellers så kan det hende dette innlegget høre krassere en det var ment, beklager det. Men har ikke sett noe slikt på............lenge.

Lenke til kommentar
Til dms :

Men smaken er jo veldig forskjellig.

Vi ville ha noe morsomt og farverikt.

:wink:

Det er sant, smaken er forskjellig, men når lyd på hjemmesider og introer er hovedgrunn #1 og #2 til at sider lukkes før de i det hele tatt har rukket å bli sett nærmere var dette ment mer som et tips enn flaming. Det er en grunn til at populære sider ikke har lyd og hoppende grafikk overalt. Tenk litt på det 8)

Lenke til kommentar

128 ??? Nei det er feil !

Den var på 64, så endret jeg den til 60 og nå er den på 50.

Får dere ro i sjelen nå ?

Pleier det alltid å være så hyggelig stemning på denne delen av forumet ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...