abene Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Microsoft oppfordres til å tilby Vista Ultimate-brukere gratis oppgradering til Windows 7. Les mer Lenke til kommentar
spetter Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Dette hadde vært et glimrende tiltak om det slo ut i den retningen. Men, tviler. MS lever sitt eget løp Lenke til kommentar
GasMask Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg er veldig skuffet over Extras i Vista Ultimate... Kunne like gjerne kjøpt Premium, hadde ikkje merket noe forskjell. Når jeg brukte så mye penger på denne utgaven, skulle det bare mangle at jeg fikk Windows 7, om ikke gratis, men til en redusert pris. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er nok enig her med at de som kjøpte Ultimate burde få noe "extra" i form av en oppgradering. Ikke mye å tape på det og man får bedre rykte. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Dette hadde vært supert! Har ikke vært mye å skryte av med tanke på tilleggs funksjoner. Lenke til kommentar
pstub Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Dette er nok dessverre for godt til å være sant! Men med tanke på at jeg har 2 Ultimate lisenser hjemme hadde dette vært VELDIG hyggelig! Kjører nå Windows 7 RC1 på den ene maskinen og er veldig fornøyd med det. Redusert pris er også et alternativ jeg hadde blitt veldig glad for, men som sagt har jeg ikke store forhåpninger... Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det hadde jo vært fantastisk, men det har ikke så mye og si for min del da jeg får det gratis gjennom skolen på siden her: http://msdn60.e-academy.com/elms/Storefron...n_st_avd_inform Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hadde vært fint for mange dette, men holder fortsatt på meningen min om at det er idiotisk å tenke "jeg har kjøpt noe av dere, så alt annet dere produserer skal være gratis for meg" Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Jeg hadde danset av glede hvis det ble gjort. Har kjøpt Ultimate (ikke OEM) selv og kan ikke si jeg angrer stort kjøpet, men dette hadde jo uten tvil gjort kaken søtere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) "For tort og svie" Endret 13. mai 2009 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 2500 kr ekstra for Remote Desktop er verdt det vil jeg si! Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) M$ gi et OS GRATIS? Nå som Win7 har fått et så godt rykte? Det eneste jeg tror de kan gi gratis, er oppgradering for de som kjøper Vista en viss periode før lansering. Endret 13. mai 2009 av -TuX- Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hadde vært fint for mange dette, men holder fortsatt på meningen min om at det er idiotisk å tenke "jeg har kjøpt noe av dere, så alt annet dere produserer skal være gratis for meg" Her er vel saken mer at man har fått mindre enn lovet. At ultimate ikke har noen fordeler over home premium er jeg dog ikke enig i, men kontra business er det lite å hente. AtW Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hadde passet meg godt da jeg har 4 ultimate lisenser (nonoem). Kjører win7 på alle maskiner nå Lenke til kommentar
Nator Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Win7 skulle vært gratis for alle privatpersoner! Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hadde vært strålende, bruker Ultimate på en maskin hjemme, og selv om Windows 7 ser fristende ut gidder jeg nok ikke å koste på meg dette for om en god stund. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Det er å ta litt hard i. Men ja, jeg har til og med sagt det før, Win7 burde være gratis, eller iallefall STERKT rabattert for oss som ble lurt til å kjøpe Ultimate og sitter igjen med det fattigslige utvalget Extras som er kommet. Som kompensasjon for tort og svie Det hadde iallefall gitt MS endel etterlengtet godvilje. Endret 13. mai 2009 av MrLee Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Her er vel saken mer at man har fått mindre enn lovet. At ultimate ikke har noen fordeler over home premium er jeg dog ikke enig i, men kontra business er det lite å hente. Det "folk" har pekt på som den viktigste forskjellen på Business og Ultimate er at Business ikke har Vista Media Center. (Som Ultimate og Home Premium begge har.) I Windows 7 har de (fornuftig nok) lagt Media Center inn i 7 Pro (som kommer til erstatning for Vista Business), så der er Media center med fra 7 Home Premium og oppover. Jeg tror det var i tidligere tråd her jeg så noen foreslå "the ultimate Ultimate Extra": En gratis oppgradering til Windows 7 .... (Dream on.) Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 OEM-utgavene koster jo ikke all verdens, og har man Vista må man jo ikke ha windows7. Det å gi ut OS'et gratis passer ikke inn i MS sin forretningsmodell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå