Bardis Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 I mars hadde Amobil en artikkel om nye nokiaer som skulle komme, deribalnt Nokia 5730 XpressMusic, som skulle ha skyvbart quert-tastatur. Nye nokia telefoner Kan fortsatt ikke finne noen info om denne telefonen på nokia.no sine hjemmesider.. Noen som vet noe? Takker for svar Lenke til kommentar
elfstone Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Står under kommende på Nokia Europe siden. Nokia Men det er ingen av distributørene som har lagt til denne på sidene sine ennå.... Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nokia 5630 er kommet, vet dette er en 5730 tråd, men tenkte bare å nevne den. Fantastisk telefon mtp SMS skriving. Har noen av de herligste knappene jeg har brukt på en telefon på lenge. Irriterende at de har fjernet muligheten jeg gjorde meg avh. av, nemlig å bruke ordliste ringing eller hva jeg skal kalle det. Skulle du ringe til f.eks OLA NORDMANN kunne en skrive "NORDM" på ordliste form når en stod i "skrivebordet" så fant han automatisk kontakten. Hvorfor i alle dager ikke ha med denne funksjonen selv om det ikke er en business telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå