Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Furia 2004 mye er den verdt?


Anbefalte innlegg

Har en Furia 2004 modell som jeg ønsker å få solgt. Den har knapt nok blitt brukt, i forhold til andre mopeder. Den har gått ca 4000 km, siden 2004/2005 da jeg kjøpte den ny. Den har ingen trim, kun effektanlegg. Noe som tilsier at motoren ikke har blitt "utslitt".

 

Derfor lurer jeg på hvor mye jeg kan få for den hvis det skulle være aktuelt å selge den. 15 000 kr? Sykkelen er ellers strøken, og har ikke noe feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom med noen bilder, så blir det lettere å si pris.

 

Jeg stussa litt når jeg leste førsteposten din.

"Den har ingen trim, kun effektannlegg"

Mao så har den trim. Men om du har orginal annlegget tror jeg i det minste du bør skrive at du har det og at det følger med sykkelen.

 

Er sykkelen i god stand, alle deksler er hele og uten store skraper, lite rust og alt virker tror jeg du bør legge den ut til 13-14 000

Det er litt ja, men så er de fleste furia'er skrudde ihjel. Ikke alle som vil ha en slik.

Pluss at det er konfirmant tid nå, da får du som regel litt mer.

Lenke til kommentar

Ok, det som er å bite merke i nå er følgende:

 

- Kick henger litt, men dette pga mopeden har stått i ro en god stund. Men den er allerede begynt å bli bedre etter å kicke den litt.

 

- Både clutch og frambrems hendel er knekt, men dette er jo noe man får kjøpt nytt, så egentlig ikke noe.

 

- Bak bremsen fungerer ikke. Tydeligvis at den har fått et skikkelig smell. Må bruke håndmakt for å få den opp igjen, så tydeligvis noe i selve bremsesystemet som er låst.

 

- Begynner å bli litt rust på den, men tydeligvis bare overflaterust. Noe som i og for seg er enkel jobb.

 

Jeg vil egentlig ha over 10 000 kr for den, men siden kjøper ikke ønsker å betale så mye, vurderer jeg 9 000 istedenfor 8 som kjøper mener. Er dette egentlig en real pris på en moped i denne stand, utfra det jeg beskriver?

 

Ellers er mopeden egentlig strøken, har stått mer i ro enn i bruk. Så er vel egentlig bare småpirk.

Endret av KarmaZ
Lenke til kommentar

Kicken er fisket. Rusten skal jeg faktisk ta imorgen, så når det er tatt er det iallefall to mindre ting å sette vekt på. Samt hendelne og bremsen har jeg bestilt nytt, så når det er i orden kan man vel egentlig ikke stusse på at den er i pen stand.

 

Er som sagt kun det jeg skrev ovenfor som er noe å dra i sanden med, foruten dette er det ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...