Gavekort Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei! Jeg sitter med et 10Mbit fiberoptisk fra Lyse, før i "gamledager" (1 måned siden) så hadde jeg ofte nedlastinger på 500kB/s - 1,25MB/s. Se nå, nå har jeg kanskje 70-100kB/s om jeg er heldig. Jeg vet jeg er passiv, men som sagt fungerte det fint før. Har dette noe med "ommøbleringen" til Lyse? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 sitter du med dynamisk el fast ip? sikker på at ingen av portene er sperra? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Vi har en ganske streng router-policy så P2P har garantert vært stengt siden vi først fikk lyse inn i huset, derfor har jeg levd det tøffe livet som passiv. Jeg har dessverre dynamisk IP, og jeg/papa er ikke interessert i å betale 100kr ekstra i måneden for fast. Som jeg sier har alt fungert fint før, da hadde jeg også dynamisk IP og Passiv tilkobling. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 sjekk antivirus programmet ditt, kanskje det blokkerer? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Smart! Skal prøves! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) jeg hadde selv seriøse problemer med eset nod32 , der var problemet motsatt, full fart i utorrent. men saaaaaaakte internett browsing. gikk inn på "unntak" der og krysset av. full fart. edit: ser også at du har gult varsel i utorrent bildet ditt, det betyr at du ikke har åpen porten du bruker. åpne denne i modem/ruter Endret 15. mai 2009 av 530XD Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Smart! Skal prøves! Du vet at du kan åpe porter i routeren fra Lyse for å få aktiv mode, ikke sant? -KJ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Ja, det gjør jeg. Men jeg er langt nede på rangstigen i dette diktaturet og har ingen tilgang til routeren. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ring Lyse Kundeservice og be dem om å sette det opp. -KJ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Vel, det er registrert hos faren min, det fikses av faren min, routeren, hubbene, switchene, serverene and god knows what else er faren min sitt, så jeg må dessverre la slikt forbli hos faren min. Og hvis du lurer så er han veldig sta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå