Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skulle man tenkt på før. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Yup. Sorry for trying. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skal sitte å spille pokemòn jeg da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 JEg må trekke meg, ble å dra til ei vennine istedenfor Lenke til kommentar
probin Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 sniff sniff??.. lukter det FAIL her? hvorfor skal det være så mye planlegging? finn et sted å være til deretter ta problemene som det kommer? spontanitet ftw!! skal man drikke seg full, så kan man like godt sove på en krakk ute IMO Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Sove på en krakk? Ute? I Nesparken? Lawls. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Forumtrff høres kult ut, men etter å ha lest i denne tråden så ser det ut som det blir fjorttis treff og grøftefyll. Jeg står over pga jeg bor og jobber i utlandet. Men dere som møter opp får kose dere med måte og ikke lager bråk bare for å vise fram eller for å imponere kompiser/damer, det er bare teit. mvh gammel mossing Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Forumtrff høres kult ut, men etter å ha lest i denne tråden så ser det ut som det blir fjorttis treff og grøftefyll. Jeg står over pga jeg bor og jobber i utlandet. Men dere som møter opp får kose dere med måte og ikke lager bråk bare for å vise fram eller for å imponere kompiser/damer, det er bare teit. mvh gammel mossing Husk på at majoriteten i denne tråden er over 17. ^^ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Da var det forandringer i planene. Blir visst Moss OG Sarpsborg! Først i nesparken i Moss, så hjemme hos clvn (Må bekreftes av clvn, men clockworktoy har sagt det, så regner med at det stemmer). Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Enda mer forandring. Det blir ikke noe i parken allikevel. Man dro visst rett til Særp. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 hahah xD Håper ikke clvn eller Marius laster opp bilder Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 hahah xD Håper ikke clvn eller Marius laster opp bilder Haha. Du var fast bestemt i går på at du elsker å drite deg ut på bilder da^-^ Går nok bra :3 Jeg syns du kan legge ut dine bilder jeg Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Haha, de kommer ^^, Lenke til kommentar
maze Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Haha, de kommer ^^, Ja det gjør dem Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Marius, ikke prøv deg! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Haha. Joda.. kom med døm... kanskje Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 Hahahaha xD Stakkars Ane.. Eller, hun ligger jo ganske godt. Jeg fikk både deg og Hylo på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå