tsghost Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Nei, det er jeg helt enig i Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har dette blitt den store Østfold chatte tråden nå oO Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Haha, de vil jo ikke ha oss noe annet sted, så vi må jo samle oss ett sted vi også xD Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Ja, vi ble jo nærmest kasta ut av DNFK Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 får se om jeg kommer, skal jobbe samme dag så men kan ikke love dere noe Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ja, vi ble jo nærmest kasta ut av DNFK Som jeg skulle sagt det selv xD Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er alle her fra Moss? Noen fra Malakoff? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Er alle her fra Moss? Noen fra Malakoff? Gikk der i fjor Hvordan det? Går du der nå? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Burde vel kanskje nevne nå at treffet ikke ser ut til å være i Nesparken, men et annet sted. Ett eller annet sted i Sarpsborg. Hvilket fører til at jeg melder meg ut. Jeg kan ikke komme grunnet, som jeg har sagt 15 000 ganger, pengemangel. Hadde vært greit om det var i Nesparken, for da har jeg noen som kan kjøre. Det har jeg ikke om jeg skal til Særp. Det var for øvrig også en grunn til at jeg prøvde å få det til etter den 20. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ghraag, i Moss har ingen et sted å sove. Det blir kaldt i en park utover natta. Og parken vil være full av fulle femtenåringer som drikker for første gang. Men vi kan (og skal!) jo selvfølgelig ha et treff etter den 20 og =P Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nuvel, er et ordtak som heter blir ikke bedre enn det du gjør det til selv. Vel, da får neste treff bli i Oslo. Det er den eneste veien som blir enkel for meg. Blir det noe utenfor Moss og den veien, blir det vanskelig for meg å i det hele tatt komme meg ut av. Nja nja. Det blir en lang gaming weekend på meg ihvertfall. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg kan ikke i særp jeg heller. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Sånn går det når noen planlegger uten å informere andre i prosessen. Endret 15. mai 2009 av Ghraag Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Eventuelt kan jo "vi som planla noe uten å informere andre i prosessen" (Hvilket jeg har spurt BÅDE deg og Ane om sånn egentlig), komme til Nesparken FØRST, også kan vi dra videre siden vi ikke har noe sted å sove. Fornøyd nå? Endret 15. mai 2009 av Clockworktoy Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Fremdeles fører det til en lang gaming helg for meg. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Fremdeles fører det til en lang gaming helg for meg. Du sa jo akkurat at du kom deg til Moss jo? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ja, men da må jeg bli i Moss over natta. For jeg gidder ikke dra inn å bli til klokka blir 22. Da går toget. Og jeg er lite hypp på å ta 23 toget. For da må jeg gå en time for å komme meg hjem. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ja, men da må jeg bli i Moss over natta. For jeg gidder ikke dra inn å bli til klokka blir 22. Da går toget. Og jeg er lite hypp på å ta 23 toget. For da må jeg gå en time for å komme meg hjem. Neinei. Jeg gidder ikke prøve lenger. Er ikke noe vits i det uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå