Kuroi-Neko Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kim er slem. Nanananan. Slemmetislem. Nanana. Slem, slem, sleeeeem. Nananananananana Ninteeeeeeen Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 WE ARE NA-NA-NA-NINTEEN, WE'RE READY TO ROCK. XD Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 93.. Da går han i 10ende og det betyr at da Torger gikk i tiende gikk han i åttende... mm, går på verket skole, ferdig med eksamen i dag w00t! Jeg gikk på verket ffs! haha, hva heter du? Gjett 3 ganger! Ikke Torg3r, ikke Torg3r, men TORGER! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kim er slem. Nanananan. Slemmetislem. Nanana. Slem, slem, sleeeeem. Jeg er ikke slem =/ Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kim er slem. Nanananan. Slemmetislem. Nanana. Slem, slem, sleeeeem. Jeg er ikke slem =/ Ikke vil du leke, og ikke vil du klemme og ikke får jeg sitte, og jaggu skal du dra fra meg også. Da er du slem. Slemmetislem. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) mulig jeg henger med edit: Leser ikke sånn helt godt så tidlig på morran Endret 13. mai 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 93.. Da går han i 10ende og det betyr at da Torger gikk i tiende gikk han i åttende... mm, går på verket skole, ferdig med eksamen i dag w00t! Jeg gikk på verket ffs! haha, hva heter du? Gjett 3 ganger! Ikke Torg3r, ikke Torg3r, men TORGER! kan ikke si jeg husker deg men Heter Jens Kristian Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 hvorfor er ikke denne tråden i foto delen av forumet? anbefaler at trådstarter får flytta'n. Da er det nok flere som blir med også her er et fint sted å legge denna: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=316 mulig jeg blir med på denna turen Hvorfor skal den være i fotodelen? Ehm. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 93.. Da går han i 10ende og det betyr at da Torger gikk i tiende gikk han i åttende... mm, går på verket skole, ferdig med eksamen i dag w00t! Jeg gikk på verket ffs! haha, hva heter du? Gjett 3 ganger! Ikke Torg3r, ikke Torg3r, men TORGER! Kålhue! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Hvorfor i %¤!"% skal den legges i FOTO delen? Dette er et FORUMtreff hvor vi skal drikke og ha det gøy, ikke fly rundt med et kamera å knipse bilder 93.. Da går han i 10ende og det betyr at da Torger gikk i tiende gikk han i åttende... mm, går på verket skole, ferdig med eksamen i dag w00t! Jeg gikk på verket ffs! haha, hva heter du? Gjett 3 ganger! Ikke Torg3r, ikke Torg3r, men TORGER! kan ikke si jeg husker deg men Heter Jens Kristian Husker ikke deg heller Endret 1. juni 2010 av Extractum Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) fant deg i skolekatalogen, husker deg nå nei, ingen som heter jonas i klassen Endret 13. mai 2009 av Kuli93 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 sjekk edit HAHA tidlig om morran og man ser ikke forskjell på forum treff og foto treff Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 sjekk edit HAHAtidlig om morran og man ser ikke forskjell på forum treff og foto treff Du er tilgitt Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kim er slem. Nanananan. Slemmetislem. Nanana. Slem, slem, sleeeeem. Jeg er ikke slem =/ Ikke vil du leke, og ikke vil du klemme og ikke får jeg sitte, og jaggu skal du dra fra meg også. Da er du slem. Slemmetislem. Tsssh. Pffff. Jeg er bare grei og det vet du Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 fant deg i skolekatalogen, husker deg nå nei, ingen som heter jonas i klassen Har dog forandret meg litt på de 2 årene jeg ikke har gått på Verket Er meg som blir vist fingeren til litt lenger oppe her Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 fant deg i skolekatalogen, husker deg nå nei, ingen som heter jonas i klassen Har dog forandret meg litt på de 2 årene jeg ikke har gått på Verket Er meg som blir vist fingeren til litt lenger oppe her Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kim er slem. Nanananan. Slemmetislem. Nanana. Slem, slem, sleeeeem. Jeg er ikke slem =/ Ikke vil du leke, og ikke vil du klemme og ikke får jeg sitte, og jaggu skal du dra fra meg også. Da er du slem. Slemmetislem. Tsssh. Pffff. Jeg er bare grei og det vet du Proove it! :o Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 fant deg i skolekatalogen, husker deg nå nei, ingen som heter jonas i klassen Har dog forandret meg litt på de 2 årene jeg ikke har gått på Verket Er meg som blir vist fingeren til litt lenger oppe her HAHAHAH VERSTE JEG HAR SETT Lenke til kommentar
Kuli93 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 hehe. Men blir med den 16, hvis det ikke gjør no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå