tigersager Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Bare sånn forhåndssakt så vet jeg ikke om denne posten ligger riktig, men admin får bare flytte den om nødvendig. Jeg og en kompis av meg skal på russefestivalen/hellerudsletta til helgen og har planer om å slå opp telt, men som vi da lurer på, finnes det såkalte låser som er egna for telt? har ikke hørt om det selv så jeg spørr her og håper på at noen her kan hjelpe. Endret 12. mai 2009 av tigersager Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Hengelås fungerer vel greit? og hvor haru tenkt å feste den? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vanlig at telt har "dobbelglidelåser". Altså, to glidelåser på samme åpning... Hengelås festes gjennom begge slik at de ikke lar seg dra fra hverandre, ergo døra kan ikke åpnes. Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Vanlig at telt har "dobbelglidelåser". Altså, to glidelåser på samme åpning... Hengelås festes gjennom begge slik at de ikke lar seg dra fra hverandre, ergo døra kan ikke åpnes. oki, det finnes ikke noen lås som er spesiellt egna for telt eller? eller må vi bare bruke kreativiteten litt Lenke til kommentar
Star Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hehe, med mindre du har en portabel hall du kan slå over teltet med rulledører i stål, tipper jeg hengelås er både det enkleste og billigste Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du treng ikkje hengelås om du har flågenett. Eit anna alternativ kan vere å grave ei volgrav rundt teltet, helst med svoltne krokodiller i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå