Gjest Guest_Gutt19_* Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det har seg slik at jeg gjennomførte et lite inngrep nedentil for nesten to uker siden pga. kort frenulum/streng på penis. I forbindelse med det satt de i noen sting, altså det er noen små tråder der nede. Jeg fikk beskjed om å vente to uker med all seksuell aktivitet, men det virker som om det er mer enn friskt nok der nede. Det virker faktisk som om stingene har grodd fast litt. Jeg fikk beskjed om at de skulle falle ut av seg selv, hvis ikke skulle jeg nappe dem ut. Og det har jeg prøvd litt på, men det er dritvondt! Jeg har prøvd å lirke, nappe (og da fikk jeg skrekken ) etc., men de vil ikke ut. Jeg har kun fått ut ett av 5-6. Noen som har opplevd det samme? Eller har noen tips? Eller må jeg rett og slett ringe legen og ta opp dette problemet nok en gang.. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det beste er vel å kontakte lege, for nærmere. Er bedre det, enn å rive opp hele karen. For da må du tilbake under lupa. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Støtter Nidaroo. Lege er nok tryggest, selv om det er flaut. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 jeg hadde et lite uhell der nede og måtte operere fikk bare to sting da,men jeg måtte nappe de ut det var dritt vondt. men ble bedre etter få dager. kan jo bare prøve.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå