bkf_94 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Heisann Jeg vurderer en karriere innen politi eller forsvar men jeg lurte på om det er mulig å ta utdanningen som politi i f.eks England og få jobb i Norge? Takker for alle svar Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Heisann Jeg vurderer en karriere innen politi eller forsvar men jeg lurte på om det er mulig å ta utdanningen som politi i f.eks England og få jobb i Norge? Takker for alle svar Utdanningen der er kortere og annerledes, så du vil ikke få det godkjent her. Vil du bli politi i Norge må du søke politihøgskolen. Det er ellers ingen "snarveier" inn i politiet her. mvh Politistudent Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Heisann Jeg vurderer en karriere innen politi eller forsvar men jeg lurte på om det er mulig å ta utdanningen som politi i f.eks England og få jobb i Norge? Takker for alle svar Utdanningen der er kortere og annerledes, så du vil ikke få det godkjent her. Vil du bli politi i Norge må du søke politihøgskolen. Det er ellers ingen "snarveier" inn i politiet her. mvh Politistudent Haha, eg tenkte ikke på snarveier men på noe annerledes Takk for svaret Lenke til kommentar
politistudent Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Heisann Jeg vurderer en karriere innen politi eller forsvar men jeg lurte på om det er mulig å ta utdanningen som politi i f.eks England og få jobb i Norge? Takker for alle svar Utdanningen der er kortere og annerledes, så du vil ikke få det godkjent her. Vil du bli politi i Norge må du søke politihøgskolen. Det er ellers ingen "snarveier" inn i politiet her. mvh Politistudent Haha, eg tenkte ikke på snarveier men på noe annerledes Takk for svaret Du er velkommen i Politihøgskoletråden dersom du har andre spørsmål. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 I militæret vil du kunne ta en del utdanning i utlandet, men da på master/stabsskole-nivå. Du tar da befalsskole og krigsskole her til lands (og får veldig, veldig gode resultater), jobber i noen år (ofte ganske mange), får særdeles gode tjenesteuttalelser, og så hører du med din personelloffiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå