cola01 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hva er best av vinyl og cd til DJing!??? Endret 13. mai 2009 av cola01 Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 generelt? til dj spilling? hva da? Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 generelt? til dj spilling? hva da? til djing Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 det er vel høyst individuelt. men jeg tror flertallet ville valgt vinyl. det vill jeg iallefall. en god grunn jeg kommer på i farten er at hvis du sakker ned farten på digital lyd blir lyden hakkete og skurrete, men det er ikke noe problem med vinyl. det kan vel sammenlignes med analog fotografi vs. digital fotografi. dessuten kan du ta på en vinyl mens den snurrer, ved cd-er trenger du avanserte spillere, som jeg ikke synes gir en god feeling. men det kommer vel litt an på hva slags dj-ing du skal fremføre, hip-hop (scratching spesifikt) eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå