Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen som har problemer med UPC idag?

Anbefalte innlegg

Skifta ut til Motorola modemet en del før de andre i gata (2uker før) og nå er nettet helt på trynet. Her snakker vi om det nesten er umulig å surfe. Får noen ganger ca 17kb/s fra NTNU, men nå ligger det på 0.4kb/s :p

Noen andre med samme problemer? I stavanger btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skifta du modem ?

Terrayon modemet like bra ?

ville heller venta til dem fikser sån at UPC kundene i stvg kan kjøre på STC.

For alt skal byttes ut ved skifting til nye hastigher. Jeg har bare fått byttet litt før andre...

Lenke til kommentar

Har problemer med upc vær dag jeg =)

Klikker internet hjelper dette nesten alltid:

- Deaktiver tilkoblingen

- ta ut/inn strømkabelen til modemet. vent til alle lysene lyser igjen

- aktiver tilkoblingen

Slår aldri feil

Lenke til kommentar
Har problemer med upc vær dag jeg =)

Klikker internet hjelper dette nesten alltid:

- Deaktiver tilkoblingen

- ta ut/inn strømkabelen til modemet. vent til alle lysene lyser igjen

- aktiver tilkoblingen

Slår aldri feil

Men de som ikke har UPC slipper og gjøre det.

Du gidder vel ikke og gjøre dette hver gang internett klikker !?

Forstå at UPC er piss.

Jeg registrerer at MANGE har problemer med UPC.. ikke rart jeg skifta.

Lenke til kommentar

Visste UPC slet mye tidligere, men etter det jeg har hørt (bortsett fra denne tråden selvsagt) så har de bedret seg betraktelig de siste årene. Kjenner en par som har det, og de har ikke hatt noen problemer med det såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Visste UPC slet mye tidligere, men etter det jeg har hørt (bortsett fra denne tråden selvsagt) så har de bedret seg betraktelig de siste årene. Kjenner en par som har det, og de har ikke hatt noen problemer med det såvidt jeg vet.

De prøver ihvertfall å hjelpe her!

Fikk nå en mail fra de om 1. De har sjekket modemet (og selvfølgelig ikke funnet noen problemer). De har nå bedt meg å lage en liten logg av hastighetene fra NTNU utover dagen for videre undersøkelse. Nå får jeg gjøre det og se hvordan resultatet blir :)

Lenke til kommentar

Lol lol lol

UPC eier nesten alle ISP levrandører på Latency

de som sitter i oslo med STC har 7-10 ms til fks www.vg.no

ligger med 15 i ping i cs

med cmdrate på 101 og rate på 25000 updaterate 101

dere som whiner på UPC skulle ha testa Avidi, der har du noe usaklig dritt eneste plassen UPC sliter er ute i distriktene.

i hoved områder etc.. eier dem :)

Lenke til kommentar
ligger med 15 i ping i cs

med cmdrate på 101 og rate på 25000 updaterate 101

Må si meg enig med UPC er bra på spill/ping. Bor utenfor Stavanger og da jeg spilte CS en stund hadde jeg ikke problemer med å ligge rundt 10-15 i ping...

Lenke til kommentar

Fikk nå en mail fra de om 1. De har sjekket modemet (og selvfølgelig ikke funnet noen problemer). De har nå bedt meg å lage en liten logg av hastighetene fra NTNU utover dagen for videre undersøkelse. Nå får jeg gjøre det og se hvordan resultatet blir :)

jøss de prøver å hjelpe, har aldri hørt det før 8)

men som nevnt av Ken@th, avidi får upc til å være nextgentel... :o

Lenke til kommentar

Okey, hørtes interessant ut... men du vet vel hvor lang tid det kan ta !

Hvorfor beholde UPC nå når du kan ha andre som fungerer og sjelden gang feil og bra hastighet.!

Du velger nok andre snart, HVIS du har UPC nå da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...