atotlole Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hallo! Jeg skal snart kjøpe ny PC, og er litt usikker på hva jeg skal velge: For det første, jeg vil ikke ha byggepc og heller ikke laptop. PC'en skal for det meste brukes til gaming, og budsjettet mitt er på 9000,- (kan gå litt over) Det jeg har kommet frem til hittil er denne Link Det virker som en grei pakke, men har også sett på flere enkelt-pc'er (som jeg ikke har link til akkurat nå) men om jeg skal kjøpe en eneklt-pc må det også være nok penger igjen til å kjøpe skjerm, mus, tastauter, osv... noen ideer? (si ifra hvis noe er dårlig forklart\uklart) Takk for alle svar! Endret 12. mai 2009 av atotlole Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hva med den her? Evt med denne skjermen? GTS250 er en del bedre enn 9800GT; forøvrig GTS250 er 9800GTX+ Forøvrig et bra tilbud her, men da blir det ca 10K... Endret 12. mai 2009 av jornboss Lenke til kommentar
atotlole Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 skal sjekke det ut noen andre som har noen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå