Vamos Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Går en god stund. En del distrikter og energistasjoner skal låses opp. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Prøvde ut demoen her for litt siden. Virket som et kult spill, men demoen var på fransk (vet ikke om selve spillet er på fransk), så jeg forstod ikke så veldig mye av det. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Da har jeg banket og zappet meg gjennom Infamous på ... Infamous, må si meg veldig fornøyd. Om noe kritisk skal sies er det at spillet blir litt ensformig på slutten, og jeg skulle gjerne hatt enda flere krefter - følte meg aldri kraftig nok. Når det er sagt, spillet ga mersmak til en runde til som Hero Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Prøvde ut demoen her for litt siden. Virket som et kult spill, men demoen var på fransk (vet ikke om selve spillet er på fransk), så jeg forstod ikke så veldig mye av det. Hvis du bytter språket på Playstationen til engelsk blir demoen også engelsk Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sliter virkelig med å finne alle shards. Har 58% trophies. Eneste som er vanskelig er å finne alle. Mangler 11 stykker. Tror det er trofeet som hindrer meg i å få platinium. Anbefaler spillet, syk historie! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 LoL, har egentlig ikke fått med meg hva historien er engang, og nå tok jeg nettopp hele Neon distriktet. Kan fly nå, endelig!!!! Når jeg fikk den kraften sa jeg ut høyt "oh hell yes", rett for Cole i spillet sa akkurat det samma Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Er det lurt å ta side missions før story? Eller blir alle reapers vekke når jeg skifter over til et nytt distrikt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 LoL, har egentlig ikke fått med meg hva historien er engang, og nå tok jeg nettopp hele Neon distriktet. Kan fly nå, endelig!!!! Når jeg fikk den kraften sa jeg ut høyt "oh hell yes", rett for Cole i spillet sa akkurat det samma Fly eller sveve? Isåfall gleder jeg meg til å fly =D Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sliter virkelig med å finne alle shards. Har alle! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 KRISS: Ikke noe spesielt "lurt". Du får mer XP, som du kan bruke på oppgraderingene, som du da har utbytte av i hoved-historien. De blir ikke helt borte nei. Ramius og bebeluv: Du svever mer enn du flyr. Ikke mer enn 5 sekunder. et lite løft, før du daler sakte nedover. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 OK takk for svar Storyen og kreftene til Cole er bra, men det blir litt kjedelig når alt skal repeteres i lengden, så orker ikke spille inFamous mer enn 1-2 timer omgangen. Håper det forbedrer seg litt ut i spillet. (Har nettopp befridd folkene fra toget). Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Om du gjør hoved-historien i ny og ne, samtidig som du leker deg med å grinde på ledninger og togskinnene etc., er det morsomt i lengden. Historien er også meget variert. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 inFAMOUS er vel mer variert enn Assassin's Creed? Jeg har fremdeles ikke gjort meg ferdig med AC på grunn av liten motivasjon til å gjøre akkurat det samme om og om igjen... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Infamous har mye mer variasjon enn Assasins Creed. Infamous har klatringen til AC, men mye mer varierte oppdrag, XP oppbygging og karma system. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sliter virkelig med å finne alle shards. Har alle! Hey, har du noen tips? brukte du guide? HELP! Lette vel i to timer uten å finne en. Det er seriøst bortkastet tid. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Nah, klattringen er en kopi av AC, men det er et eller annet i fysikken som skriker "kopi". Den er like solid og fast som den i AC. Men uansett, jeg har fått helt sinnsykt lattis her nå. Har nettopp vraket en hel gate i en stor kamp, så hører jeg en sånn gammel gubbe si "my whole life was wasted". Hahahahahahahahahha, så jævlig bra. Patetiske jævel, tenkte jeg. Så sier han det enda en gang, og enda en gang, og jeg klarer ikke slutte å le. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Sliter virkelig med å finne alle shards. Har alle! Hey, har du noen tips? Vær oppmerksom på at noen shards er så høyt oppe at du ikke vil få de på radaren ved å trykke L3 fra bakken. Et eksempel kan være den på toppen av den høyeste bygningen på "Ground Zero". Anbefaler derfor at du sjekker alle de høyeste bygningene for shards også fra toppen. Et annen nyttig tips er å løpe langs kysten av alle øyene mens du trykker L3. Det er mange shards ute på brygger etc. Her er noen shards som kanskje kan være ekstra vanskelige å finne: - Nevnte toppen av høyeste bygningen på Ground Zero. - I vannet til øst for førsteøya er det en shard på noen stolper. Den kan være vanskelig å se fra land. Tror ikke du vil få den opp med L3 fra land heller. - På toppen av fengselet. - På den ødelagte brua der du sloss mot en viss boss er det en shard. - Det er noe vann som renner gjennom en av øyene. Mener å huske det er øy nummer to. Det er noen shards som er plassert over dette vannet. De kan være vanskelige å merke ettersom shardsene blir markert på kartet med blått over det blåe vannet. - Sjekk toppen av kranene på andreøya. Håper dette hjelper. Endret 6. juni 2009 av qweac Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Takk for tipsene, skal sjekke ut. Edit: hadde allerede tatt de :/ Endret 7. juni 2009 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Merkelig at du fortsatt har igjen 11 da! De aller fleste er jo så enkle at man finner dem uten at man leter engang. Sikkert noen kvartaler du har oversett! Du har tatt alt på bryggene? Du får gjennomgå alle kvartaler systematisk med L3. Endret 7. juni 2009 av qweac Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Mangler 10 stk, og de er tydeligvis på de enkleste stedene, men jeg finner dem ikke. Skal prøve noe annet, starta nytt game på hard med evil, siden jeg er ferdig med good. Etter jeg har tatt alle oppdragene på første øya, så leter jeg etter alle shardsene, når jeg finner en, krysser jeg av på et kart av byen med blå dotter som jeg printa ut. Og repterer det. Smart, men tar litt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå