Gå til innhold

inFamous - årets sommerhit?


Anbefalte innlegg

Godt mulig jeg får en smekk på pungen nå, men prøver meg på et småfrekt spørsmål her: Er det noen som aner hvordan jeg skal banke den søppelbossen i Warrens? Er altså etter å ha fulgt etter den krokete gamle mannen jeg havner i saksa. Har skjønt at jeg tydeligvis må klatre opp det søppeltårnet, men kommer meg ikke særlig høyt før jeg ikke finner mer "klatrebart" søppel. Noen som kan gi meg et tips? ;)

 

Obs: Legg svar i spoiler :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet ned demoen for noen dager siden og testet det idag.

 

Er grafikken like crap i demoen som i spillet? AA var helt forferdelig dårlig. Kan ikke fatte det skal se sånn ut :\

Spillet var forøvrig kult nok. Ble veldig overbevist etter å ha sett GT sin videoanmeldelse :)

 

EDIT: leif og la til noe

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar

Nei, du må ikke. Likevel lurt å ta noen, for å renske områdene for fiender i tillegg til at du får XP som du kan bruke til å oppgradere med.

 

Og da var jeg ferdig med spillet. Satt med frysninger da den siste filmen ble spilt av. Fantastisk spill. Og jeg..

 

 

..gleder meg til inFamous II. :!:

 

Lenke til kommentar

enten eller.

 

Kjøpte spillet i går og jeg digger det!

 

Er grafikken like crap i demoen som i spillet? AA var helt forferdelig dårlig. Kan ikke fatte det skal se sånn ut :\
Grafikken er ikke imponerende og AI er ikke imponerende, men i noen spill har ikke dette noe å si.

 

Stor forskjell på demo og fullversjon, man får så absolut mere innlevelse i fullversjonen

Lenke til kommentar

Da jeg hørte hele salen i E3 juble når Tretton nevnte Infamous, skjønte jeg at jeg måtte prøve ut spillet.

 

Da jeg omsider fikk prøvd demoen, som av en eller annen grunn var på fransk, ble jeg allerede avhengig. Det var sykt gøy å fritere befolkningen med elektrisitet, og det endte med at jeg dro ned og kjøpte det igår :p Få timer etter demoen.

 

Spilte det utover natten og var hekta. Er en utrolig genial blanding av plattformsjangeren og sandbox. Håper Naughty Dog lærer av disse folka og lager et Uncharted sandbox spill.

Lenke til kommentar
enten eller.

 

Kjøpte spillet i går og jeg digger det!

 

Er grafikken like crap i demoen som i spillet? AA var helt forferdelig dårlig. Kan ikke fatte det skal se sånn ut :\
Grafikken er ikke imponerende og AI er ikke imponerende, men i noen spill har ikke dette noe å si.

 

Stor forskjell på demo og fullversjon, man får så absolut mere innlevelse i fullversjonen

Nå er jo AA og AI to meget forskjellige ting, vet ikke om du var oppmerksom på det.

Endret av Only Chaos
Lenke til kommentar

Jeg skal prøve å bli så ond som mulig. Noen ganger føler jeg for å gjøre gode ting men da blir jeg liksom dratt tilbake til starten - helt nøytral.

 

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor det gir mer exp. å helbrede andre enn å ta helse fra dem. Det er jo to sider av samme teknikk, burde gitt like mye poeng samme hva du bruker. Virker litt som enkelte ting i spillet vil at du skal bli god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...