Allt í lagi Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Kanskje jeg river i det til release, da. Selvom PS3'en har vært på reparasjon i lange tider. Prisen øker vel igjen etter første uka, sånn var det med Killzone 2 hvertfall. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg skal printe ut den annonsen å vise til de på Gamestop når det er så mange av dere som har problemer med dette Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Når du forhåndsbestiller, får du spillet sendt til deg til releasedate, eller sendes det på releasedate? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Det blir ikke sendt, du må hente det selv. Edit: Mener fra GameStop, ikke nettbutikker. Endret 23. mai 2009 av Kris Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Når du forhåndsbestiller, får du spillet sendt til deg til releasedate, eller sendes det på releasedate? De fleste prøver nok å sende spillet så tidlig at du får det på release. Får selv alltid spill jeg forhåndsbestiller i postkassa dagen før utgivelsesdato fra butikken jeg bruker. Endret 23. mai 2009 av qweac Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hm, fortsatt litt skeptisk Men spillene er som regel i butikkene til releasedate? Var innom platekompaniet her om dagen for å se om jeg fant et par spill jeg så på hjemmesiden deres, men fant ingen av de jeg var ute etter. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2009 Som oftest får man spillet på dagen det kommer ut. De sender som regel 2-3 dager i forveien. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Stemmer, og man kan til og med få spillet dagen før release. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Stemmer, og man kan til og med få spillet dagen før release. Du har vell ikke noe imot og forklare hvordan det funker? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Om du tar deg bryet med å lese litt over her så står det jo enkelt og greit at spillet blir sendt fra den nettbutikken du måtte ha bestilt det fra noen dagger før release-datoen. Og da hender det at det kommer dagen før release. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Om du tar deg bryet med å lese litt over her så står det jo enkelt og greit at spillet blir sendt fra den nettbutikken du måtte ha bestilt det fra noen dagger før release-datoen. Og da hender det at det kommer dagen før release. Hvis de sender det i posten ja. Noe Gamestop ikke gjør. Men gjør de andre butikkene det? Slik som Platekompaniet? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Når er det release? Ser elkjøp har det til 399 ,-! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Og der var Infamous "utilgjengelig" hos Elkjøp. Sikkert utsolgt. Andre steder? Sjekket Lefdal, men var ikke å finne der heller. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) 27. mai Endret 25. mai 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
Noes Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Bestilte Killzone 2 på komplett og fikk det en dag før release. Endelig fikset gamestop tilbudet ;D Kom til butikken med Uncharted, Assassins Creed og Fifa 08. De kunne ikke ta i mot Fifa 08, pga mange som har levert det inn, men stakk opp på platekompaniet og kjøpte meg fraction for 150 kr Så da blir det infamous på fredan! Lenke til kommentar
dannad Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Spillverket gav inFAMOUS 7/10. Hadde egentlig forventet 5 eller 6/10. Godt med lave forventninger Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Bestilte Killzone 2 på komplett og fikk det en dag før release. Endelig fikset gamestop tilbudet ;D Kom til butikken med Uncharted, Assassins Creed og Fifa 08. De kunne ikke ta i mot Fifa 08, pga mange som har levert det inn, men stakk opp på platekompaniet og kjøpte meg fraction for 150 kr Så da blir det infamous på fredan! Fifa 08 står jo på ekskluderingslisten deres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå