Kriss^ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nå har jeg nettopp tatt Sasha og kommet til den 2. øyen. Tar det lang tid før jeg kan komme tilbake til den 1. øyen? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Man kan bevege seg fritt mellom øyene når det måtte passe deg =) Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, men nettopp kommet til øyen, og kommer liksom ikke tilbake samme veien. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nå husker jeg ikke helt hvordan det var der like etter jeg var kommet over, jeg gikk rett på oppdragene på den øya. Og når jeg da skulle over igjen så var det bare å gå over broen der. Har du gjort noen oppdrag i det hele tatt i warren? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Har gjort et oppdrag som gjorde at halve øya fikk strøm. Ellers har jeg tatt noen side missions. Tror Zeke snakket om å få til en bro eller noe, så er sikkert et oppdrag som må gjøres først Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja, du må samarbeide med noen folk for å få broen opp å gå igjen. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har spilt demoen en god del nå, og det var gøy. Men lurer på om spillet virkelig har noe mer å by på? Føler jeg kommer til å bli lei av å løpe rundt å kaste lyn på røde fiender etter hvert. Når jeg så inFamous-traileren håpte jeg at det var mulig å velge tre forskjellige karakterer eller noe, med litt forskjellige typer krefter. Føler jeg kommer til å bli lei av lightning guy til slutt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå