Gå til innhold

inFamous - årets sommerhit?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er shard'ene de blå prikkene som dukker opp på kartet når jeg trykker L3 ?

 

Ble nettopp Infamous btw! Er utrolige slagsmål jeg steller istand nå.

 

Går det forresten an å komme til tops på den gigantiske krana på den øya til venstre? Jeg kom ganske langt, men ikke til toppen. Kom til en sånn stålsøyle som sto ut av veggen, og da var det en til lenger unna, men det gikk ikke an å nå den.

Lenke til kommentar
Infamous har mye mer variasjon enn Assasins Creed. Infamous har klatringen til AC, men mye mer varierte oppdrag, XP oppbygging og karma system.

 

Nåja, mye mer variert vil jeg påstå er litt i drøyeste laget. Bortsett fra sideoppdragene for enten den gode eller onde "siden" er de fleste sideoppdrag svært repeterende. I tillegg er også en del av hovedoppdragene nokså like i oppbygning.

 

Men til tross vil jeg absolutt anbefale spillet om du for eksempel likte AC :)

Lenke til kommentar
Infamous har mye mer variasjon enn Assasins Creed. Infamous har klatringen til AC, men mye mer varierte oppdrag, XP oppbygging og karma system.

 

Nåja, mye mer variert vil jeg påstå er litt i drøyeste laget. Bortsett fra sideoppdragene for enten den gode eller onde "siden" er de fleste sideoppdrag svært repeterende. I tillegg er også en del av hovedoppdragene nokså like i oppbygning.

 

I drøyeste laget? Assassin's Creed er det ensformigeste spillet jeg har prøvd på flere år. Infamous har tonnevis med variasjon i forhold.

Lenke til kommentar
Infamous har mye mer variasjon enn Assasins Creed. Infamous har klatringen til AC, men mye mer varierte oppdrag, XP oppbygging og karma system.

 

Nåja, mye mer variert vil jeg påstå er litt i drøyeste laget. Bortsett fra sideoppdragene for enten den gode eller onde "siden" er de fleste sideoppdrag svært repeterende. I tillegg er også en del av hovedoppdragene nokså like i oppbygning.

 

I drøyeste laget? Assassin's Creed er det ensformigeste spillet jeg har prøvd på flere år. Infamous har tonnevis med variasjon i forhold.

må desverre si meg enig i den, AC er genialt, men altfor ensidig.

InFamous har mye mer variasjon i våpen alene.

Lenke til kommentar

Så at noen nevnte for svake krefter lenger bak i tråden. Må si meg uenig. Med sterkere krefter enn det man oppnår etter hvert i spillet hadde det blitt alt for lett. Tenk på lightning storm (piltast ned). Sterke saker, og noe sterkere enn det hadde ødelagt etter mitt syn.

Lenke til kommentar
Infamous har mye mer variasjon enn Assasins Creed. Infamous har klatringen til AC, men mye mer varierte oppdrag, XP oppbygging og karma system.

 

Nåja, mye mer variert vil jeg påstå er litt i drøyeste laget. Bortsett fra sideoppdragene for enten den gode eller onde "siden" er de fleste sideoppdrag svært repeterende. I tillegg er også en del av hovedoppdragene nokså like i oppbygning.

 

I drøyeste laget? Assassin's Creed er det ensformigeste spillet jeg har prøvd på flere år. Infamous har tonnevis med variasjon i forhold.

 

Enig, inFamous har utrolig variasjon. Jeg kom nettopp til en ny øy, og synes ting begynte å blitt litt repeterende etter masse "Dark water" sideoppdrag. Så plutselig får jeg noe helt nytt igjen, hvor jeg skal skyte ned små fly liksom. Og hente vrakrestene. Det er noe nytt hele tida.

-

Ah deilig. Fikk endelig nok exp til å oppgradere til det aller beste lynet. Da ble det plutselig ikke så jæææævlig harde kamper på den tredje øya lengere.

Endret av Ramius
Lenke til kommentar

Spilt demoen og førsteinntrykket var WOW! Meeen, jeg tror dette er et slikt spill man blir fort lei av. Men det gjør jeg egentlig med de fleste spill.

 

Infamous er forøvrig en safig blanding av Fallout 3 (PA-miljø), Spiderman (man kan hoppe, fly, klatre overalt) og The Hulk (film/spill/whatever); man smasher og blaster alt man ser (man kan gjøre det i hvert fall :blush: )

Lenke til kommentar

Då har jeg også fått kjøpt meg inFamous. Fet begynnelse der han ligger skamslått og ser at alt rundt seg er ødelagt og ikke skjønner bæret :p

 

Men ble litt lei i begynnelsen siden man nesten ikke hadde noen krefter. Men etter noen timer eier man byen :cool:

 

Hva spiller folket her som egentlig? Snill eller ond?

 

Jeg begynte som snill. Delte maten jeg fikk ned fra det stedet i første oppdrag med de andre folkene. Men så kom en kødd opp på en stor skjerm og sa at jeg var en terrorist. Og då var det at eg ga de mat helt glemt og de begynte å kaste steiner på meg.

Utakknemlige jævler tenkte jeg, og spilte en stund som ond. Men så fant eg plutselig ut at eg skulle bli snill likevel. Så... Jeg spiller som snill :)

 

Lenke til kommentar
Tok du det hard-troffeet?

Det står du skal runde spillet på Hard, uten å bytte modus. Men det står ikke at du skal spille hele spillet igjennom hard. Holder det å ta sisteboss på Hard?

da bytter du jo modus da.... motsigelse spør man meg. hele spillet på hard selvsagt, sisteboss er jo bare siste steget, har du ikke spilt det andre, kan du ikke si du har runda spillet vel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...