Christopher Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hei Jeg har vært borti mange tilfeller hvor scrollefunksjonen ikke fungerer i spill. Jeg har installert nyeste programvare, men allikavell vil ikke scrollingen fungere. Noen få ganger reagere så vitt scrollingen, men da er det hel ute av kontroll. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Er det ingen som har hatt lignende problemer? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Er det Wheel scroll du mener? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hadde vært lettere å hjelpe hvis du sa hvilken mus du hadde da :wink: Uansett kan du prøve å laste ned nyeste driver/program. Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 wheel scrool ja. Den ene er en logitech trådløs (uten laser). Men jeg har hatt lignende problemer med andre muser også. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Har du prøvd uten Logitech programmet da? Funker det? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Ja, har prøvd det meste av programvare. Men er det ikke et kjent problem? Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har en Logitech dual optical... Hadde problemer med den før, men etter at jeg ikke la inn program varen fungerte både hjulet og tommelknappen fint... Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Er det usb-kontakt på den, så sett den i en usb-port hvis du ikke allerede har gjort det. Det løste problemet for meg. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 avinstaller logitech drivere og slett eventuelt driten via regedit Lenke til kommentar
Makky Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 IKKE installert noe fra cd'ene som fulgte med....Bare bruk driverne windows finner selv... Da skal alle knappene være mulig å bruke under spill. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 håh håh! det er logitech i et eggeskall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå