omp9 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sliter litt med at Tv'en min bare har 1 komponent inngang, og jeg ønsker både å kjøre Xbox 360 og Wii med komponent. I begynnelsen byttet jeg om hele tiden, men i det siste har jeg gått lei, og kjører Wii med scart, men jeg liker ikke dette uklare bildet. Derfor finnes det noen slik overgang, altså komponent til HDMI? Eller har jeg andre alternativer jeg kan trå til? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg antar du har hdmi inngang på tven, hvorfor ikke bruke en hdmi kabel mellom xboxen og tven? Eller har du en eldre xbox uten hdmi? Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Min 360 er nok litt for gammel ja. Lenke til kommentar
orange Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kanskje noe slikt? http://prisguide.tek.no/product.php?product_id=77175 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Så dyrt! Da er det jo nesten bedre å kjøpe ny 360! Lenke til kommentar
hypnotize7 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 I motsetning til HDMI-kabler, så er det virkelig forskjell mellom bilde på analige kabler! Kast alltid den SCART-kabelen som lå i esken, en Monster-kabel er en god investering. Tviler på det finnes noen boks som gjør om komponent til HDMI-signal noe billigere dessverre. Mulig det finnes komponent-svitsj på clas´ern, men blir noen kroner det også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå