uskyldig212 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 eg er vel en av mange som elsker night wish. men beggyner og bli mektig lei av de samme sangene om og om igjen. og eg har prøvd og finne en gruppe med samme sjangeren til nightwish men er umulig med google:) så eg prøver lykken her ! håper noen har noen navn i hode takker for svar Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 eg er vel en av mange som elsker night wish.men beggyner og bli mektig lei av de samme sangene om og om igjen. og eg har prøvd og finne en gruppe med samme sjangeren til nightwish men er umulig med google:) så eg prøver lykken her ! håper noen har noen navn i hode takker for svar Within temptation , evanescence Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Lacuna Coil. men de er, som Nightwish, ikke så bra egentlig. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 takker for svar! indietrahs look longer than your own noose:) noen liker det noen like that Lacuna Coil var stiligt men lite fut ... skal prøve og være mer exact på hva eg ser etter:) 1- kvinnelig sanger 2. gothiske toner 3. symphony 4. blandet med heavy metal . its geifs this perfect blend! takker for svar ! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Trodde jeg hadde postet dette, jaja, here goes again: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...29131026AA5YRFM Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg så Atmospheria i helga. Er jo noenlunde i samme gate som Nightwish, i hvert fall. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tristania, litt mørkere kanskje, men jeg foretrekker dem foran Nightwish. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
alfred97 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Mine anbefalinger må nok bli Delain og Edenbridge, samt eventuelt Lunatica. Endret 13. mai 2009 av alfred97 Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) indietrahs look longer than your own noose:) FAEL. forøvrig: Leave's (eller Leaves', husker ikke) Eyes, Tristania og Theatre of Tragedy. Cradle of Filth har for det meste mannlig vokal, men er bedre enn noen av de andre banda nevnt her. Endret 13. mai 2009 av indietrash Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Hørte "Epica" for en stund sia, det likna jo. Og "After Forever". Men igjen, "Within Temptation" er det du leter etter. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Within temptation, dog helt konge, er ikke akkurat nightwish når det gjelder lydbilde. Men pytt, like du NW er sannsynligheten for at du like WT også stor Endret 13. mai 2009 av MrLee Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 Within Temptation og delain er vel de som traff midt i blinken for meg:) please forsett og poste bra band ! Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 ikke det nej ? javel må bare få TAKKE en gang til. dere har redda meg for mange kjedelige timer på bussen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå