Gå til innhold

Er oppkjøringa på mysen grei? Vil helst vite av de som har tatt der!

Yazzi_91

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en nysgjerrig gutt som er 17 år og har nylig bestått teorien. Jeg valgte oplæringa på Mysen trafikkstasjonen, men lurer egentlig på om at det er verdt å ha oppkjøringen der hvis ja vil jeg høre hvorfor. Konkslusjonen er at jeg må bestemme hvilket som er lettest har midlertidig tatt Mysen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe ja det er sant, men jeg blir bare nervøs av å tenke på det. Siden trafikkskole der hvor jeg har nå nylig tatt kjøretime hos chill trafikkskole, hos dem koster det 4100 oppkjøringa mysen og billingstad, halvparten koster i drøbak og oslo. Så det er jeg lurer på er at er det verdt det, tenk hvis jeg stryker. Jeg vet jo ikke åssen oppkjøringa er satt opp .. :p ..

Lenke til kommentar

Som sagt, er du god nok står du uten problemer, er du ikke det stryker du. Hvor du kjører skal ikke ha noe å si, og man skal ikke kunne stå på grunn av flaks. Har du ikke oppkjøringstentamen på kjøreskolen, med en annen kjørelærer?

Lenke til kommentar
Som sagt, er du god nok står du uten problemer, er du ikke det stryker du. Hvor du kjører skal ikke ha noe å si, og man skal ikke kunne stå på grunn av flaks. Har du ikke oppkjøringstentamen på kjøreskolen, med en annen kjørelærer?

Jeg har ikke kjøreskole, hvis jeg ikke tar feil nå. Men med sånn trafikkstasjon Mysen med en sensor. Men hos den kjøreskole jeg nylig har tatt, koster det å leie bilen og + oppvarmingstime 4100 kroner :p

Lenke til kommentar
Hehe ja det er sant, men jeg blir bare nervøs av å tenke på det. Siden trafikkskole der hvor jeg har nå nylig tatt kjøretime hos chill trafikkskole, hos dem koster det 4100 oppkjøringa mysen og billingstad, halvparten koster i drøbak og oslo. Så det er jeg lurer på er at er det verdt det, tenk hvis jeg stryker. Jeg vet jo ikke åssen oppkjøringa er satt opp .. :p ..

Betaler du dobbelt så mye for å kjøre opp i Mysen framfor Drøbak eller Oslo? Jeg betalte i hvert fall 2200 kr tidligere i år for leie av bil + oppvarmingstime i Drøbak. Jeg fikk den enkleste oppkjøringsruta du kan tenke deg, så jeg ser ingen grunn til å kjøre opp i Mysen hvis Drøbak er billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...