morgan_kane Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hei, Jeg lurer på hva som er den beste online oversetteren? tenker i hovedsak på hele tekster og setninger. ellers bruker jeg heinzellnisse. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 google overstter fungerer veldig bra. tegnsettingen er helt borti natta - men oversetter alt någelunde rett. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) ok, har nesten aldri brukt den pga noen ordefeil. bruker nesten bare intertran. Clicky Endret 12. mai 2009 av morgan_kane Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Du er helt sikkert klar over at disse oversetter meget dårlig Men du kan jo forsøke deg med Google-translator. Med den kan for også oversette hele nettsider Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Google translator oversetter ord for ord og det meste blir HEELT feil.. (Erfaring.) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Du er helt sikkert klar over at disse oversetter meget dårlig Men du kan jo forsøke deg med Google-translator. Med den kan for også oversette hele nettsider tja, ka skal eg si. bedre en å stryke? men klare meg heilt fint med heizelnisse men tar så lang tid å oversette for så å rette grammatikk. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Dette hjelper en ikke på en eventuell eksamen uansett, noe som opphever vitsen. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 OPg bruke denne på en eksamen vil jo nesten være og be om feil... Sikker på at du ville fåt bedre resultat med og forsøkt selv, men ordbok Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det vil innebære stryk. Og du -vil- bli tatt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Pøh. Kommer an på læreren. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 For å si det sånn så vet jeg risikoene. trenger anbefalinger og gode råd. kan man ha elektronisk ordbok på PCen? slik som heinzelnisse sin? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Man kan ha ORDBOK, ja. Oversettelsesprogram medfører stryk. Du vil måtte ha taskbaren synlig. Ethvert forsøk på å åpne oversettelsesprogrammer eller nettleser eller noe som muliggjør kommunikasjon er automatisk stryk. Pøh. Kommer an på læreren. Øh, "læreren" har ingen som helst myndighet når det kommer til sentralgitte eksamensregler, dessverre. Det er rektor som avgjør hvorvidt man skal bortvises ved oppdagelse av fusk, og slike program er det nulltoleranse for. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er ingen på skolen min som merker om vi bruker Google translate evt. andre hjelpemidler. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nei, men hvis du må opp til EKSAMEN vil de gå dere etter sømmene, og du sliter merkbart om du ikke kan nok til å skrive en oppgave ved egen hjelp i en slik situasjon.. Hørte jeg kompetansebevis? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Crap.. Jeg vurderer sterkt å bytte til fordypning i engelsk. Stygge tysk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå